Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

God pinse og nyt båtlivet ❤️
 
Da har vi endelig startet båt- og fiskesesongen[emoji7][emoji7] nydelig vær, blikkstille vann og fortsatt litt snø på fjella rundt oss[emoji7][emoji7] og mannen snakker og snakker om alt han skal lære litjmann, og hvor mye han gleder seg[emoji173]️[emoji170][emoji476]

God pinse alle[emoji5]

Vis vedlegget 258644
Åh, pent! Er dere på Femund? :p

Hurra for bevegelser fra lillemann :Heartred
 
Åh, pent! Er dere på Femund? :p

Hurra for bevegelser fra lillemann :Heartred

Nei, denne helga er vi på Isteren! Ligger like vest for Femund![emoji5] starter alltid sesongen her like etter isen går! Er bedre fiskebitt som regel her så tidlig! Sjeldent vi er på Femund før St.Hans, men snakker om å kanskje dra dit neste helg! Båten heter Team Femund da[emoji6][emoji6]
 
Nei, denne helga er vi på Isteren! Ligger like vest for Femund![emoji5] starter alltid sesongen her like etter isen går! Er bedre fiskebitt som regel her så tidlig! Sjeldent vi er på Femund før St.Hans, men snakker om å kanskje dra dit neste helg! Båten heter Team Femund da[emoji6][emoji6]
Se der ja, svigermor har hytte ved isteren, var innom der i påska :p
Verden er ikke stor :laughing002
 
Så skikkelig deilig ut
 
Se der ja, svigermor har hytte ved isteren, var innom der i påska :p
Verden er ikke stor :laughing002

Hehe, nei, verden er jaggu ikke stor!! Veldig fint her da[emoji5][emoji5]
 
God lørdag snupp ❤️ Håper du og magen har det fint ❤️
 
God lørdag snupp [emoji173]️ Håper du og magen har det fint [emoji173]️

God lørdag fine du[emoji7]

Jeg og magen har det fint![emoji173]️ Formen er bra, blir jo nesten bekymret![emoji12] men på mandag er det OUL, skal bli godt å få se litjmann igjen!

Alt bra med deg?[emoji173]️
 
God lørdag fine du[emoji7]

Jeg og magen har det fint![emoji173]️ Formen er bra, blir jo nesten bekymret![emoji12] men på mandag er det OUL, skal bli godt å få se litjmann igjen!

Alt bra med deg?[emoji173]️

Guri! OUL allerede!!? Så herlig :D
OUL er gøy altså. Veldig grundig og får jo se minien lenge ❤️
Og fint å høre at formen er fin, da kan du jo nyte godværet :D

Fint her også :) Nyter sola om dagen selv om lillemor ikke er like glad i varmen enda som sin mor :p Du er heldig med årstiden for lille gutten, heller kjølig enn varmt etter min smak når de er så små. Også er de mye bedre rustet for varmen og aktivitet når det først kommer en ny sommer :)
 
Guri! OUL allerede!!? Så herlig :D
OUL er gøy altså. Veldig grundig og får jo se minien lenge [emoji173]️
Og fint å høre at formen er fin, da kan du jo nyte godværet :D

Fint her også :) Nyter sola om dagen selv om lillemor ikke er like glad i varmen enda som sin mor :p Du er heldig med årstiden for lille gutten, heller kjølig enn varmt etter min smak når de er så små. Også er de mye bedre rustet for varmen og aktivitet når det først kommer en ny sommer :)

Ja, nå har tida begynt å gå fremover gitt!! Er 18+1 idag[emoji5] gleder meg til OUL, selvom han i Tønsberg var veldig nøye på den i uke 15 også[emoji5] Men nå skal mannen bli med, han har ikke vært med siden uke 9! Blir stas[emoji173]️

Ja uff, varmen må være ubehagelig for disse små! Sånn sett greit å få på senhøsten slik vi gjør! Men blir det aaltfor kaldt kan det jo bikke andre vegen også, at vi blir låst til å være inne pga mye snø og kulde! Så jeg håper at neste vinter blir litt mildere enn den vi hadde nå[emoji12]
 
Ja, nå har tida begynt å gå fremover gitt!! Er 18+1 idag[emoji5] gleder meg til OUL, selvom han i Tønsberg var veldig nøye på den i uke 15 også[emoji5] Men nå skal mannen bli med, han har ikke vært med siden uke 9! Blir stas[emoji173]️

Ja uff, varmen må være ubehagelig for disse små! Sånn sett greit å få på senhøsten slik vi gjør! Men blir det aaltfor kaldt kan det jo bikke andre vegen også, at vi blir låst til å være inne pga mye snø og kulde! Så jeg håper at neste vinter blir litt mildere enn den vi hadde nå[emoji12]

Det blir stas for den kommende pappaen kan jeg tenke meg :)

Tar gjerne masse snø til vinteren igjen, men den kan gjerne gå over senest i mars. Var litt lang i år ja ;)
 
Så gøy med OUL! :Heartred Og hyggelig for mannen å få bli med igjen. :) Det blir en fin start på uka.
 
Jeg fikk førstemann i september og syntes det på mange måter var mye deiligere enn da jeg fikk andremann i mars. For de første månedene var vi inne i høstværet og kosa oss uten å ha dårlig samvittighet for å ikke være ute i godt vær! Lykke til på oul[emoji16]
 
Det blir stas for den kommende pappaen kan jeg tenke meg :)

Tar gjerne masse snø til vinteren igjen, men den kan gjerne gå over senest i mars. Var litt lang i år ja ;)

Det blir det[emoji173]️

Snø på vinteren er selvfølgelig det beste! Men maange dager på rad under 30 kuldegrader blir litt voldsomt[emoji23] tror jeg aldri kommer til å bli helt vant til denne kulden!!
 
Så gøy med OUL! :Heartred Og hyggelig for mannen å få bli med igjen. :) Det blir en fin start på uka.

Veldig stas og vi gleder oss stort!![emoji173]️ selvom jeg som alltid også gruer meg litt før UL!! Blir en knall start!! Meldt finvær til uka også, og så skal vi til Skottland fra torsdag til søndag! Det bra[emoji7]
 
Jeg fikk førstemann i september og syntes det på mange måter var mye deiligere enn da jeg fikk andremann i mars. For de første månedene var vi inne i høstværet og kosa oss uten å ha dårlig samvittighet for å ikke være ute i godt vær! Lykke til på oul[emoji16]

Veldig sant det altså[emoji5][emoji5] lettere for samvittigheten å sitte inne når det er høstvær[emoji23] men har vel mest sannsynlig blitt vinter her når litjmann kommer[emoji23][emoji23]

Takk for det[emoji7]
 
Lykke til på OUL
 
Back
Topp