Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Med førstemann hadde jeg også morkaka foran og kjente liv i uke 17[emoji5]

[emoji7][emoji7]

Liker å høre sånt[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg har morkaka foran og kjente også liv første gang i uke 17 :) var helt sikker mot slutten av uke 18! Gratulerer med en liten guttebass på vei ❤️❤️nå fyker tiden fremover!
 
Jeg har morkaka foran og kjente også liv første gang i uke 17 :) var helt sikker mot slutten av uke 18! Gratulerer med en liten guttebass på vei [emoji173]️[emoji173]️nå fyker tiden fremover!

Herlig å høre, håper jeg kjenner han snart[emoji173]️[emoji173]️

Takk skal du ha[emoji7] stas med en guttebass[emoji173]️

Bra med deg!? Begynner vel å bli sprekkferdig du nå! Følger dagboka di slik at jeg får det med meg[emoji7]
 
Herlig å høre, håper jeg kjenner han snart[emoji173]️[emoji173]️

Takk skal du ha[emoji7] stas med en guttebass[emoji173]️

Bra med deg!? Begynner vel å bli sprekkferdig du nå! Følger dagboka di slik at jeg får det med meg[emoji7]

Det tror jeg du gjør :D
Alt bra men dessverre litt utolmodig!! er redd jeg må vente 4 uker til og da kommer jeg til å bli gal!!
 
Åh så fin mage :love7
 
Så fin babymage du har:Heartblue
Hadde ikke gjort noe med den ekstra kakebiten altså!:HeartredSå utrolig trist når det er slik med foreldre:/ jeg har heller ikke så godt forhold til noen av mine lengere.. Når man blir voksen så forstår man ting på en annen måte og lurer ofte på hvordan man kan behandle barna sine sånn.. det skjønte jeg hvertfall godt etter at jeg fikk barn. Kjedelig at det ikke nytter å snakke med dem, bra at du gjør det alikevel, kanskje hun tar hintet en dag:Heartred jeg er ikke noe flink å si ifra, later heller som ingenting og skyver de litt vekk:rolleyes: Håper du ikke tar det alt for ille, det er ikke henne som skal bli trøstet for at du trenger prøverør! Så forferdelig å si til noen som ønsker seg barn mest i verden og sliter for å nå drømmen! Jeg synes du er flink og sterk!:HeartredIngen som forstår hvilken prøvelse dette er før man har prøvd det selv! Nå er du snart i mål med den lille guttebassen din!  :love7
 
gratulerer med 16 uker og flott mage
 
Så fin babymage du har:Heartblue
Hadde ikke gjort noe med den ekstra kakebiten altså!:HeartredSå utrolig trist når det er slik med foreldre:/ jeg har heller ikke så godt forhold til noen av mine lengere.. Når man blir voksen så forstår man ting på en annen måte og lurer ofte på hvordan man kan behandle barna sine sånn.. det skjønte jeg hvertfall godt etter at jeg fikk barn. Kjedelig at det ikke nytter å snakke med dem, bra at du gjør det alikevel, kanskje hun tar hintet en dag:Heartred jeg er ikke noe flink å si ifra, later heller som ingenting og skyver de litt vekk:rolleyes: Håper du ikke tar det alt for ille, det er ikke henne som skal bli trøstet for at du trenger prøverør! Så forferdelig å si til noen som ønsker seg barn mest i verden og sliter for å nå drømmen! Jeg synes du er flink og sterk!:HeartredIngen som forstår hvilken prøvelse dette er før man har prøvd det selv! Nå er du snart i mål med den lille guttebassen din!  :love7

Tusen takk!![emoji173]️

Ja, det er helt sant! Så leit at du også har det slik! Jeg håper at ting blir bedre her etterhvert! Spesielt når litjmann kommer! Får bare se med tiden! Håper mamma blir litt mindre selvsentrert da![emoji173]️
 
16+5 - 3. jordmorkontroll

Alt ser fint ut på kontroll idag[emoji5] blodtrykk bra, urin negativ! Har hørt litjmann, som definitivt ikke sov! Han var superaktiv og vi hørte både hjertelyd og masse bevegelse! Hjertet lå på 144-147[emoji5] livmoren er nå oppe ved navlen!

Igår kjente jeg nok liv, jordmor sa at det jeg beskrev hørtes slik ut! Var som en stor luftboble som flyttet seg, og jeg kjente etterpå hvor han lå[emoji170] nydelig følelse! Kjent litt det samme en gang før, men ikke så tydelig! Så gleder meg til det skjer igjen!

OUL: 28.05 - 18+3
4. jordmorkontroll: 13.06 - 20+5
Glukosebelastning: 06.07 - 24+0

Glukosebelastning bestilt til 24+0,
 
16+5 - 3. jordmorkontroll

Alt ser fint ut på kontroll idag[emoji5] blodtrykk bra, urin negativ! Har hørt litjmann, som definitivt ikke sov! Han var superaktiv og vi hørte både hjertelyd og masse bevegelse! Hjertet lå på 144-147[emoji5] livmoren er nå oppe ved navlen!

Igår kjente jeg nok liv, jordmor sa at det jeg beskrev hørtes slik ut! Var som en stor luftboble som flyttet seg, og jeg kjente etterpå hvor han lå[emoji170] nydelig følelse! Kjent litt det samme en gang før, men ikke så tydelig! Så gleder meg til det skjer igjen!

OUL: 28.05 - 18+3
4. jordmorkontroll: 13.06 - 20+5
Glukosebelastning: 06.07 - 24+0

Glukosebelastning bestilt til 24+0,

Åh så stas at du kjente han[emoji4] Godt å høre at alt var bra på kontroll[emoji4]
 
Ååå de første bevegelsene er så stas ❤️
 
Så herlig at han har begynt å si hei til mammaen sin. :Heartred
 
Så gøy å kjenne liv første gang:Heartred husker så godt når jeg gjorde det med førstejenta:Heartred kos deg masse med bebbimagen:love7
 
Så herlig at han har begynt å si hei til mammaen sin. :Heartred

Så gøy å kjenne liv første gang:Heartred husker så godt når jeg gjorde det med førstejenta:Heartred kos deg masse med bebbimagen:love7

Det er en helt fantastisk følelse[emoji173]️[emoji173]️
Har kjent han nå ikveld også! Håper det bare blir oftere og oftere fremover nå[emoji7]
 
Gratulerer med en liten gutt på vei! Nydelig mage du har altså:)
 
Da har vi endelig startet båt- og fiskesesongen[emoji7][emoji7] nydelig vær, blikkstille vann og fortsatt litt snø på fjella rundt oss[emoji7][emoji7] og mannen snakker og snakker om alt han skal lære litjmann, og hvor mye han gleder seg[emoji173]️[emoji170][emoji476]

God pinse alle[emoji5]

Image1526669118.438911.jpg
 
Da har vi endelig startet båt- og fiskesesongen[emoji7][emoji7] nydelig vær, blikkstille vann og fortsatt litt snø på fjella rundt oss[emoji7][emoji7] og mannen snakker og snakker om alt han skal lære litjmann, og hvor mye han gleder seg[emoji173]️[emoji170][emoji476]

God pinse alle[emoji5]

Vis vedlegget 258644
Det der ser altså ikke feil ut i det hele tatt! Så herlig med mannen som gleder seg!
 
Back
Topp