Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Hvordan går det?
 
Hvordan går det?

Joda, det går fint![emoji5] var syykt godt å treffe mannen igjen igår og komme hjem til eget hus og egne rutiner! Ting hos foreldrene mine ble ikke så mye bedre utover uka, selvom jeg prøvde å snakke med dem! Så hjalp ikke så mye at mamma ble med på UL! Heldigvis var det jo så fint vær, så jeg var mye ute!
 
Leit å høre det ikke ble noe bedre, men godt med fint vær og deilig å komme hjem til seg selv igjen
 
16 +3!

Jeg spirer og gror, og venter utålmodig på når jeg skal kjenne liv! Kjenner ikke at han flytter på seg, men innimellom tror jeg at jeg kjenner hvor han ligger når jeg trykker forsiktig nederst på magen[emoji173]️[emoji173]️

Image1526296803.253999.jpg
 
16 +3!

Jeg spirer og gror, og venter utålmodig på når jeg skal kjenne liv! Kjenner ikke at han flytter på seg, men innimellom tror jeg at jeg kjenner hvor han ligger når jeg trykker forsiktig nederst på magen[emoji173]️[emoji173]️

Vis vedlegget 257943

Så utrolig fin mage du har[emoji7] spennende med når du plutselig er helt sikker på at det lillemann du kjenner da! Er nok rett rundt hjørnet[emoji173]️
 
Så nydelig magekul ❤️
 
Nydelig mage[emoji7]
 
Flott mage! Nå er det bare snakk om kort tid (maks noen uker) før du kjenner han. Og da skal du bare bli bedre og bedre kjent for hver eneste dag som går i mange, mange år fremover. :Heartred
 
Nydelig babykul altså [emoji7] Blir helt misunnelig [emoji16]
 
For en nydelig mage, det kler deg godt [emoji4][emoji8]
Så leit å høre at tiden hos foreldrene dine ikke ble helt slik du hadde sett for deg [emoji53]
Håper forholdet til svigers er bra?
 
Så utrolig fin mage du har[emoji7] spennende med når du plutselig er helt sikker på at det lillemann du kjenner da! Er nok rett rundt hjørnet[emoji173]️

Flott mage! Nå er det bare snakk om kort tid (maks noen uker) før du kjenner han. Og da skal du bare bli bedre og bedre kjent for hver eneste dag som går i mange, mange år fremover. :Heartred

Tusen takk[emoji7] jeg håper det ikke drøyer for lenge før jeg kjenner noe! Men morkaka er jo foran, og jeg er førstegangs, så kan jo ta litt tid! Selvom jeg også hører om dem som har kjent rundt disse tider selvom morkaka er foran!
 
For en nydelig mage, det kler deg godt [emoji4][emoji8]
Så leit å høre at tiden hos foreldrene dine ikke ble helt slik du hadde sett for deg [emoji53]
Håper forholdet til svigers er bra?

Tusen takk[emoji8][emoji8]

Jeg har et helt supert forhold til både svigerforeldrene mine, svigerinne og svoger! Takk og lov[emoji173]️[emoji173]️
 
Med førstemann hadde jeg også morkaka foran og kjente liv i uke 17[emoji5]
 
Back
Topp