Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Så koselig med jordmortime ❤️
 
Hurra for 8+0 :talk017
 
Last edited:
Gratulerer med 8 uker og JM-time allerede
 
Gratulerer med 8 uker og JM-time allerede

Takk[emoji7][emoji7] føles heelt sært!! Jeg på jordmortime liksom!! Helt sprøtt!![emoji173]️[emoji173]️
 
Hurra for 8 uker! ❤️
1/5 av svangerskapet unnagjort :D
Håper du får en fin jordmor som du lett kan prate med, det betyr litt når veien har vært lang :)
 
Hurra for 8 uker! [emoji173]️
1/5 av svangerskapet unnagjort :D
Håper du får en fin jordmor som du lett kan prate med, det betyr litt når veien har vært lang :)

Jeg har hørt bare positivt om hu, og hu virka supertrivelig i telefonen[emoji5] jeg sa at det er en prøverørsspire, at veien har vært lang og at jeg er redd! Hun var virkelig forståelsesfull og sa jeg skulle få god oppfølging om jeg trenger det! Så det er jo heldigvis et godt utgangspunkt[emoji173]️
 
Jeg har hørt bare positivt om hu, og hu virka supertrivelig i telefonen[emoji5] jeg sa at det er en prøverørsspire, at veien har vært lang og at jeg er redd! Hun var virkelig forståelsesfull og sa jeg skulle få god oppfølging om jeg trenger det! Så det er jo heldigvis et godt utgangspunkt[emoji173]️
Høres veldig bra ut! :)

God helg vennen! ❤️
 
Høres veldig lovende ut ift JM ja
God helg
 
Så koselig å gå inn her å lese så gode nyheter ❤️❤️❤️ Fin liten bamsemums!
 
Så koselig å gå inn her å lese så gode nyheter [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Fin liten bamsemums!

Jaa, endelig noe positivt her[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer så mye me 8+0 og fine fine spiren i magen! Tenk nå kommer snart magen og! Tiden fremover blir nok magisk!
 
Gratulerer så mye me 8+0 og fine fine spiren i magen! Tenk nå kommer snart magen og! Tiden fremover blir nok magisk!

Takk[emoji7] gleder meg veldig til babybumpen kommer, selvom jeg allerede har stor mage og har bytta til gravidbukser! Er helt villt hvor oppblåst jeg er, men samtidig så føler jeg meg ikke «gassy» heller! Fått flere spm om jeg er gravid[emoji51][emoji51] mulig det er prednisolon/cyclogest som gjør det, så blir spennende å se om det blir noe forandring når de slutter på begge i løpet av neste uke!
 
Back
Topp