Veien mot en familie på 3

Ja uke 6 var magisk, det føltes så uvirkelig å komme hit når jeg testa positivt, og nå er det 5 dager til første tul plutselig[emoji7] [emoji173]

Det kan jeg forstå, etter mange humper langs veien for deg [emoji173]️ Herlig med hver uke og hver milepæl man overvinner[emoji7][emoji7]
 
Det kan jeg forstå, etter mange humper langs veien for deg [emoji173]️ Herlig med hver uke og hver milepæl man overvinner[emoji7][emoji7]
[emoji173] [emoji173]
 
Idag har jeg hatt en skikkelig sløvedag[emoji7] [emoji7] Sofa med bøtta klar ved siden av[emoji28] [emoji24] Kaster ikke opp, men kvalmen er temmelig konstant[emoji85] [emoji30]

Temmelig sliten etter seinvakt igår også, så er veldig glad for at jeg er sykmeldt i 60%[emoji4]

Fikk telefon fra helsestasjonen idag, har blitt satt opp til første svangerskapskontroll den 6. Juli, da er jeg 12+2[emoji173] Det var skikkelig rart å skrive inn svangerskapskontroll i kalenderen[emoji7] [emoji7] Helt uvirkelig å tenke på at det kanskje kan gå bra denne gangen[emoji173]
 
Idag har jeg hatt en skikkelig sløvedag[emoji7] [emoji7] Sofa med bøtta klar ved siden av[emoji28] [emoji24] Kaster ikke opp, men kvalmen er temmelig konstant[emoji85] [emoji30]

Temmelig sliten etter seinvakt igår også, så er veldig glad for at jeg er sykmeldt i 60%[emoji4]

Fikk telefon fra helsestasjonen idag, har blitt satt opp til første svangerskapskontroll den 6. Juli, da er jeg 12+2[emoji173] Det var skikkelig rart å skrive inn svangerskapskontroll i kalenderen[emoji7] [emoji7] Helt uvirkelig å tenke på at det kanskje kan gå bra denne gangen[emoji173]

Så stas med første svangerskapskontroll da! [emoji1] Nå skal du gå hele veien til mål [emoji7]
 
Så stas med første svangerskapskontroll da! [emoji1] Nå skal du gå hele veien til mål [emoji7]
6 uker igjen bare[emoji23] [emoji23] [emoji23] Men først er det tul nr 1 og 2[emoji7] Nå skal vi begge komme i mål[emoji173]
 
Idag har jeg hatt en skikkelig sløvedag[emoji7] [emoji7] Sofa med bøtta klar ved siden av[emoji28] [emoji24] Kaster ikke opp, men kvalmen er temmelig konstant[emoji85] [emoji30]

Temmelig sliten etter seinvakt igår også, så er veldig glad for at jeg er sykmeldt i 60%[emoji4]

Fikk telefon fra helsestasjonen idag, har blitt satt opp til første svangerskapskontroll den 6. Juli, da er jeg 12+2[emoji173] Det var skikkelig rart å skrive inn svangerskapskontroll i kalenderen[emoji7] [emoji7] Helt uvirkelig å tenke på at det kanskje kan gå bra denne gangen[emoji173]

Gå gøy med time til første kontroll da. Stas å få det helsekortet. Da er liksom alt så virkelig[emoji85]
Håper formen din er bedre idag
 
Gå gøy med time til første kontroll da. Stas å få det helsekortet. Da er liksom alt så virkelig[emoji85]
Håper formen din er bedre idag
Det hjalp på med en rolig dag igår[emoji7] Litt mindre sliten idag så kvalmen er overkommelig[emoji4]
 
Idag er kvalmen ikke like intens, utrolig hva litt hvile gjør med kroppen[emoji7] [emoji173]

Idag blir det kanskje en cafetur siden mannen har fri, ellers så blir det nok å lade opp til jobb i morgen[emoji4]
 
HURRA :D :D :D

Håper du får en fantastisk dag sammen med mannen din [emoji813]red
Vi hadde en fin dag[emoji173] [emoji173] gåtur i regnet, og lunsj ute på café[emoji7] Fin opplading til dagvakt idag[emoji4]
 
haha. Fikk ikke med meg at det var i går :p:cool:

Hvordan er formen idag da?
Kjenner kvalmen godt, kaster ikke opp men er konstant uggen liksom.. Den er verre de dagene jeg er på jobb kjenner jeg, så tror nok 2 dager per uke holder gitt[emoji28]

Nesten så jeg skulle ønske at jeg kastet opp for da vil den ikke være så konstant[emoji85]
 
Kjenner kvalmen godt, kaster ikke opp men er konstant uggen liksom.. Den er verre de dagene jeg er på jobb kjenner jeg, så tror nok 2 dager per uke holder gitt[emoji28]

Nesten så jeg skulle ønske at jeg kastet opp for da vil den ikke være så konstant[emoji85]

Det høres vell egetlig ut som du burde hatt 100% i noen uker. Slik at du bare fikk slappet av.

Jeg hadde det slik i første svangerskap. Hadde det OK når jeg holdt meg hjemme og iro. Mens på jobb på var det ikke noe særlig.

Ta vare på deg selv :Heartred
 
Det høres vell egetlig ut som du burde hatt 100% i noen uker. Slik at du bare fikk slappet av.

Jeg hadde det slik i første svangerskap. Hadde det OK når jeg holdt meg hjemme og iro. Mens på jobb på var det ikke noe særlig.

Ta vare på deg selv [emoji813]red
Takk[emoji173] [emoji173] [emoji173] Blir kvalmen verre så blir det nok 100% etterhvert ja[emoji31]
 
Har overlevd vakten idag på tross av kvalmen som ligger å murrer konstant[emoji30] Nå blir det sofaen resten av kvelden, mannen skal få lage middag[emoji7]

Kjenner det skal bli ufattelig godt m helg og ingen planer nå[emoji173]
 
Så kjedelig at kvalmen ikke vil gi seg :( men godt å jobbe litt redusert da! [emoji813]red
Gradert sykmelding er gull nå ja[emoji173]
 
Så godt gjort at du holder ut på jobb tross kvalmen! Kudos altså [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Så godt gjort at du holder ut på jobb tross kvalmen! Kudos altså [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Takk[emoji173] [emoji7] Men d er litt godt å kunne jobbe litt, tiden går litt raskere da[emoji7] [emoji8] Men eskalerer denne kvalmen så får jeg diskutere det m legen på onsdag[emoji31] [emoji85]
 
Så gøy å lese dagboken din. Hurra for første svangerskapskontroll-avtale, selv om det er en stund til enda. Og hurra for 6 uker (og vel så det nå!!)
Nesten litt hurra for kvalme også, det er jo forsåvidt et godt tegn :p

Vurderer selv sykemelding fremover nå, fordi jeg er helt tappa for energi, og er småuggen og supertrøtt. Men vanskelig å ta det skrittet også, spesielt ettersom jeg vet jeg kommer til å bli helt sykemeldt senere i svangerskapet uansett..

Ha en god helg :)
 
Back
Topp