Veien mot en familie på 3

Så fin hun er!! Og så flink du har vært med ammingen. Jeg gikk gjennom ganske mye av det samme løpet, utrolig befriende å droppe de flaskene til slutt [emoji4]
Tusen takk[emoji177][emoji177] Utrolig godt å legge bort flasker og pumpe ja[emoji7] Veldig befriende[emoji111][emoji111]
 
Så flink du har vert med ammingen:Heartred tenker det var deilig å kunne legge bort flaskene. Er veldig mye styr med pumping, pupping, flaske og sterilisering.

Herlighet så stor jenta di er blitt. Den forskjellen på 6 uker:D også så herlig:Heartpink
 
Så flink du har vert med ammingen[emoji813]red tenker det var deilig å kunne legge bort flaskene. Er veldig mye styr med pumping, pupping, flaske og sterilisering.

Herlighet så stor jenta di er blitt. Den forskjellen på 6 uker:D også så herlig[emoji813]pink
Tusen takk[emoji171] Det var ubeskrivelig godt å pakke bort pumper og flasker ja[emoji7] Hun har blitt så flink til å spise nå[emoji177]

De vokser bra fort ja, ser det ikke før man sammenligner bilder[emoji177]
 
Tusen takk[emoji171] Det var ubeskrivelig godt å pakke bort pumper og flasker ja[emoji7] Hun har blitt så flink til å spise nå[emoji177]

De vokser bra fort ja, ser det ikke før man sammenligner bilder[emoji177]

Nei det er sant. Glad jeg knipser i vilden sky[emoji23] bare litt lei meg for at jeg tok lite bilder de første dagene. Men men. Hjelper ikke å tenke på det. Får kose meg med de få jeg har[emoji6]
 
8 uker[emoji7][emoji7][emoji7]

Plutselig er lillemor 8 uker[emoji169] Hvor blir tia av[emoji24][emoji24][emoji173]i

Hun pludrer mye og lager masse lyd[emoji7] Veldig våken og følger med på alt rundt seg Redd for å gå glipp av ting[emoji85]

Hun har siden helgen klødd veldig i gommene, tygger på smokk og fingre[emoji28] Har en del ubehag i munnen virker det som, gråter litt under amming og gråter litt når hun tygger på fingrene sine[emoji53] Sover litt mer urolig nå, men det kan også skyldes 2 utviklingssprang å da[emoji85]

Men når hun er våken er hun blid og smiler masse, pludrer i vei og elsker oppmerksomhet[emoji7][emoji7]
f6bce8380e7b99c2982b0866088dfb07.jpg
b52471ac120528bcccc5c0103089bc77.jpg
db180cd04b0cdcbd7fae7728bc3a2dbb.jpg
8b22b39efea66871f7da71464ea5641e.jpg
 
Kanskje det er tenner på gang hos prinsessa di?

Gøy å se bilder av henne, hun er nydelig ❤️
 
Kanskje det er tenner på gang hos prinsessa di?

Gøy å se bilder av henne, hun er nydelig [emoji173]️
Takk snupp, syns hun er bra fin ja[emoji7][emoji7]

Er nok tenner som begynner å plage henne ja dessverre, kan jo få plager lenge før de faktisk kommer da[emoji24][emoji24]

Men hun har litt blemmer på gommene og er skikkelig hard på noen plasser så spørs om det kommer litt tenner snart[emoji28][emoji85] Håper egentlig det drøyer litt jeg da, ser for meg at tenner og pupp kan bli litt au i starten[emoji28]
 
Takk snupp, syns hun er bra fin ja[emoji7][emoji7]

Er nok tenner som begynner å plage henne ja dessverre, kan jo få plager lenge før de faktisk kommer da[emoji24][emoji24]

Men hun har litt blemmer på gommene og er skikkelig hard på noen plasser så spørs om det kommer litt tenner snart[emoji28][emoji85] Håper egentlig det drøyer litt jeg da, ser for meg at tenner og pupp kan bli litt au i starten[emoji28]

S har to hvite litt harde prikker i gommene allerede :nailbiting: Det er nok toppen av tenner som kommer etterhvert. De må gjerne holde seg nede en stund til. Hun biter allerede med gommene og jeg er sår :dead:
Disse kidsa våres vokser altfor fort :rolleyes:
 
S har to hvite litt harde prikker i gommene allerede :nailbiting: Det er nok toppen av tenner som kommer etterhvert. De må gjerne holde seg nede en stund til. Hun biter allerede med gommene og jeg er sår :dead:
Disse kidsa våres vokser altfor fort :rolleyes:
Biter med gommene hun her å[emoji28][emoji28][emoji28] å fy det gjør vondt ja, har vært sår på ene puppen jeg men hadde multimam kompresser heldigvis[emoji4][emoji7] De fiksa såret på 2 dager[emoji169][emoji173] Nå kobler jeg henne av når hun biter med gommene[emoji23][emoji23] Hun blir dødelig fornærma, men biter ikke like mye etterpå heldigvis[emoji4]

De voksrt så altfor fort[emoji24][emoji24][emoji24]
 
Biter med gommene hun her å[emoji28][emoji28][emoji28] å fy det gjør vondt ja, har vært sår på ene puppen jeg men hadde multimam kompresser heldigvis[emoji4][emoji7] De fiksa såret på 2 dager[emoji169][emoji173] Nå kobler jeg henne av når hun biter med gommene[emoji23][emoji23] Hun blir dødelig fornærma, men biter ikke like mye etterpå heldigvis[emoji4]

De voksrt så altfor fort[emoji24][emoji24][emoji24]

Har gått med multimam i hele dag og skal jaggu ha i natt også ;)
Må nok begynne å koble av når hun biter jeg også, selv om hun blir hissig. Kanskje hun lærer å la være? Lov å håpe i hvert fall :rolleyes:

Viktig å nyte dem mens de fortsatt er små, før man vet ordet av det er de store og altfor opptatte til å kose med mammaene sine ❤️
 
Har gått med multimam i hele dag og skal jaggu ha i natt også ;)
Må nok begynne å koble av når hun biter jeg også, selv om hun blir hissig. Kanskje hun lærer å la være? Lov å håpe i hvert fall :rolleyes:

Viktig å nyte dem mens de fortsatt er små, før man vet ordet av det er de store og altfor opptatte til å kose med mammaene sine [emoji173]️
Multimam er gull[emoji7][emoji7][emoji173][emoji173]

Prøver å nyte så mye jeg bare kan nå ja, plutselig er kos og fanget kjedelig[emoji22][emoji28]
 
Utrolig søt liten frøken dere har! [emoji7][emoji92] klem!
 
Se der ja! Så søt liten en[emoji7] Skjønner du koser deg med henne[emoji4] Såre pupper er forferdelig, godt det gikk over! Hadde åpne sår i 5 uker så vet hvor vondt det gjør...Nå går ammingen fint her, men kjenner jeg håper hun ikke får tenner helt med det første, for merker hun en sjelden gang «biter» litt med gommene her også!
 
Se der ja! Så søt liten en[emoji7] Skjønner du koser deg med henne[emoji4] Såre pupper er forferdelig, godt det gikk over! Hadde åpne sår i 5 uker så vet hvor vondt det gjør...Nå går ammingen fint her, men kjenner jeg håper hun ikke får tenner helt med det første, for merker hun en sjelden gang «biter» litt med gommene her også!

Koser meg om dagene ja[emoji173][emoji7] Alle nedturene de siste 4 årene er nesten glemt når jeg får et smil fra frøkna[emoji173]

Såre pupper var grusomt, og heldigvis har hun skjønt at å bite med gommene betyr null pupp[emoji23][emoji23] Spent på hvordan det blir når tennene kommer[emoji24][emoji47][emoji854]
 
Koser meg om dagene ja[emoji173][emoji7] Alle nedturene de siste 4 årene er nesten glemt når jeg får et smil fra frøkna[emoji173]

Såre pupper var grusomt, og heldigvis har hun skjønt at å bite med gommene betyr null pupp[emoji23][emoji23] Spent på hvordan det blir når tennene kommer[emoji24][emoji47][emoji854]

Ja det er utrolig hva et smil kan gjøre, samme her[emoji173]️
Jeg får prøve å være litt streng med puppen med den bitingen fremover jeg også, så kanskje vi kan prøve å forebygge tann-biting[emoji6]
 
Lille solstrålen vår er 10 uker[emoji7][emoji7][emoji7]

Frøkna er 10 uker allerede, en skikkelig solstråle som våkner med et smil om munnen på morgenen og etter dupper på dagtid[emoji4]

Hun pludrer masse Og "prater" mye med mamma og pappa[emoji1] Litt mer skeptisk og tilbakeholden med "pratingen" til andre, men smiler villig[emoji173][emoji173]

Gått over til str 56 nå, må brettes opp litt men 50 passer bare sånn akkurat nå[emoji16][emoji111]

Blid frøken her i nystrikka bukse[emoji7][emoji173]
2ff5bb28b69ccfdedfa6a3eca9096ce9.jpg
 
Lille solstrålen vår er 10 uker[emoji7][emoji7][emoji7]

Frøkna er 10 uker allerede, en skikkelig solstråle som våkner med et smil om munnen på morgenen og etter dupper på dagtid[emoji4]

Hun pludrer masse Og "prater" mye med mamma og pappa[emoji1] Litt mer skeptisk og tilbakeholden med "pratingen" til andre, men smiler villig[emoji173][emoji173]

Gått over til str 56 nå, må brettes opp litt men 50 passer bare sånn akkurat nå[emoji16][emoji111]

Blid frøken her i nystrikka bukse[emoji7][emoji173]
2ff5bb28b69ccfdedfa6a3eca9096ce9.jpg

Så nydelig, såååå glad!

Fantastisk!

Din og min akkurat like gamle!
 
Back
Topp