Veien mot en familie på 3

Gratulerer med din første morsdag[emoji173]️
 
Lille My, hun er jo bare til å susse opp !![emoji813]bigred Gratulerer med morsdag:love7
Tusen takk[emoji7][emoji7] Hun er helt nydelig synes jeg, muligens litt inhabil da[emoji173]

Gratulerer så mye med morsdag til deg også[emoji175][emoji175][emoji175]
 
Hadde dere en koselig morsdag i går?
Håper det ble gjort litt stas på deg! ❤️
 
Hadde dere en koselig morsdag i går?
Håper det ble gjort litt stas på deg! [emoji173]️
Var veldig koselig[emoji173][emoji173] fikk kopp og sjokolade og servert frokost[emoji7][emoji7] Mannen tok frøkna på morgenen så jeg fikk sove ut[emoji16][emoji4]
 
Var veldig koselig[emoji173][emoji173] fikk kopp og sjokolade og servert frokost[emoji7][emoji7] Mannen tok frøkna på morgenen så jeg fikk sove ut[emoji16][emoji4]

Så herlig! ❤️ Vel fortjent!
 
Så herlig! [emoji173]️ Vel fortjent!
Håper du også fikk oppvartning hjemme snupp[emoji173][emoji173] Endelig skulle vi også få oppleve morsdag som mødre[emoji173]
 
Håper du også fikk oppvartning hjemme snupp[emoji173][emoji173] Endelig skulle vi også få oppleve morsdag som mødre[emoji173]

Jeg fikk blomster og ferdig frokost da jeg våknet ❤️ Omelett og nystekte rundstykker :)
Også gikk snuppa og jeg og la oss litt til etter frokosten. Kosemoseoverdose ;)
 
Jeg fikk blomster og ferdig frokost da jeg våknet [emoji173]️ Omelett og nystekte rundstykker :)
Også gikk snuppa og jeg og la oss litt til etter frokosten. Kosemoseoverdose ;)
Høres ut som en perfekt dag[emoji7][emoji173]
 
For en vakker jente dere har fått, My❤️
 
4 uker og 4 dager[emoji173][emoji173]

Tia har gått så veldig fort[emoji24][emoji24][emoji173] Plutselig var lillemor blitt over en mnd[emoji7]

Hun er mer våken, og har store øyne på alt som skjer rundt henne[emoji7] Nysgjerrig frøken som helst vil holdes opp sånn at hun får se på alt rundt seg[emoji23] Har begynt å smile masse og liker leker med lys og lyd, og sterke farger [emoji111][emoji2]

Ellers er livet fullt av kontraster dessverre[emoji22][emoji24] Mammaen min ble innlagt på sykehuset og på intensivavdelingen når frøkna var 12 dager, tilstanden var svært alvorlig[emoji53][emoji17] I forrige uke greide ikke kroppen mer og hun døde dessverre[emoji24][emoji174] Så de siste 3 ukene har bestått av pendling mellom hjemme og sykehuset, med og uten lillemor alt etter om jeg fikk barnevakt eller ikke. Den eneste trøsten i dette er at mamma fikk møte barnebarnet sitt og holde henne 4 dager før hun ble innlagt og at hun nå ikke har vondt eller er syk lengre[emoji173][emoji173] Mamma var en del syk det siste året, og denne infeksjonen var mer enn kroppen hennes tålte dessverre[emoji174][emoji174]

I forhold til ammingen er lillemor fortsatt ikke veldig villig til å ta pupp, men heldigvis går det veldig greit å pumpe. Dobbel jobb er det jo, men nå har ikke energien vært helt på å jobbe med å få henne mer tålmodig med puppen. Og sånn oppi alt var det greit at hun var vant med flaske når jeg plutselig måtte dra imellom hjem og sykehuset[emoji171][emoji171] Men i de siste dagene har hun tatt puppen av og til på kvelden så det er fortsatt håp at hun etterhvert godtar puppen[emoji4][emoji173] Og skulle hun ikke godta pupp så er jeg forberedt på å fullpumpe så lenge det funker[emoji173][emoji173][emoji173]

Ellers så begynner vi å få litt rutine i hverdagen[emoji4] Frøkna sover 4-5 timer i strekk enkelte netter og sover en del dupper på dagen[emoji7] Ei rolig frøken vi har fått, men som også vet hva hun vil og gir tydelig uttrykk for det[emoji28] Hun elsker å sove i vogn så det blir noen turer ut[emoji111][emoji114]

Lille solstrålen min er hun, og jeg er så ufattelig glad for at hun er her[emoji7][emoji7][emoji173]
6d0b68748a410206ea602a1f04506b88.jpg
72df9f3f965a069fb9e00882020fe6b5.jpg
f03d4edbc2020f0708e3572007cf888b.jpg
e3849d89561e809b1ed061d6787db599.jpg
 
Kondolerer :Heartbigred
 
Kondolerer så mye med mammaen din [emoji17] Så utrolig trist å få det midt oppi en barseltid som gjerne er kaotisk nok fra før :( [emoji173]️ Godt å høre at det ellers går bra med dere da. Hun er så utrolig nydelig!! [emoji7] Får akutt lyst på en til [emoji28]
 
Kondolerer så mye med mammaen din [emoji17] Så utrolig trist å få det midt oppi en barseltid som gjerne er kaotisk nok fra før :( [emoji173]️ Godt å høre at det ellers går bra med dere da. Hun er så utrolig nydelig!! [emoji7] Får akutt lyst på en til [emoji28]
Tusen takk[emoji173] Det har vært tunge dager, men det hjelper på å ha ei solstråle som lyser opp dagene[emoji1] Syns hun er ganske så fin selv[emoji7] Er noe eget med sånne bittesmå bebiser altså, selv om jeg gleder meg til å se henne bli større og oppleve alle nye fasene hun skal igjennom[emoji2]
 
Så utrolig vondt å høre om mammaen din, kondolerer så mye [emoji173]
 
Back
Topp