Veien mot en familie på 3

Ferdig hos legen og urinprøven var fin idag og bt var under 140 så foreløpig er det heldigvis bare begynnende svangerskapsforgiftning [emoji16][emoji4] Ble full sykmelding da, så nå blir det redebygging og avslapping framover[emoji175][emoji175]
 
Ferdig hos legen og urinprøven var fin idag og bt var under 140 så foreløpig er det heldigvis bare begynnende svangerskapsforgiftning [emoji16][emoji4] Ble full sykmelding da, så nå blir det redebygging og avslapping framover[emoji175][emoji175]

Så bra de sjekker opp og at du får slappet av nå. [emoji106][emoji5] ingen vits i å ta noen sjanser.

Redebygging er så stas! Er midt i Redebygging selv i dag, må bare ta hyppige pauser[emoji28]
 
Redebygging er fulltidsjobb det også[emoji6] du får roe ned og lytte godt til kroppen. Svangerskapsforgifting er noe herk[emoji20]
 
Så bra de sjekker opp og at du får slappet av nå. [emoji106][emoji5] ingen vits i å ta noen sjanser.

Redebygging er så stas! Er midt i Redebygging selv i dag, må bare ta hyppige pauser[emoji28]
Skal bli godt å slappe av å ta ting i eget tempo nå ja[emoji175][emoji175] Ikke noe vits å presse kroppen når den begynner å si tydelig ifra at det er nok[emoji4]

Nå skal jeg kose meg hjemme og gjøre klart til lillemor kommer[emoji175][emoji175]
 
Redebygging er fulltidsjobb det også[emoji6] du får roe ned og lytte godt til kroppen. Svangerskapsforgifting er noe herk[emoji20]
Satser på at med hvile nå så holder svangerskapsforgiftningen seg på et tålbart nivå sånn at jeg slipper prematurfødsel[emoji175] Og ja, er jo litt jobb med redebygging[emoji7][emoji175]
 
Satser på at med hvile nå så holder svangerskapsforgiftningen seg på et tålbart nivå sånn at jeg slipper prematurfødsel[emoji175] Og ja, er jo litt jobb med redebygging[emoji7][emoji175]

Jeg er jo 100% sykemeldt jeg også. Og jeg rekker fortsatt ikke over det jeg skal[emoji23] hvordan i alle dager rakk jeg å jobbe i tillegg???[emoji12] skal riktig nok innrømme at jeg er flink til å sove lenge. Så mye tid går bort i søvn. Men er vell forsåvidt viktig å lade batteriene også[emoji6]
 
Jeg er jo 100% sykemeldt jeg også. Og jeg rekker fortsatt ikke over det jeg skal[emoji23] hvordan i alle dager rakk jeg å jobbe i tillegg???[emoji12] skal riktig nok innrømme at jeg er flink til å sove lenge. Så mye tid går bort i søvn. Men er vell forsåvidt viktig å lade batteriene også[emoji6]
Søvn er viktig det[emoji106][emoji106] Jeg sover ganske dårlig pga bekkenet så det blir en del dupper i løpet av dagene her[emoji23] Har kjent siste ukene at det eneste jeg har hatt energi til er jobb, fridagene har blitt brukt til å hente seg inn, så nå skal det bli godt å roe ned tempoet[emoji4][emoji7] Jobber med svært syke barn så det er vanskelig å tilrettelegge godt nok for akuttsituasjoner som oppstår osv
 
Ny uke [emoji178]

Uke: 33+0

Termin: 19.01.18

Kjønn: Jente [emoji178]

Trimester: Tredje [emoji4]

Neste jordmorkontroll: Mandag

Bevegelser: Masse bevegelse, aktiv og sterk frøken inni magen her som digger det når pappaen snakker eller synger til magen[emoji173][emoji173]

Babyens størrelse: 2100 g og 39 cm ifølge bv appen[emoji7]

Navn: Hemmelig[emoji171]

Vann i kroppen:Ja mye vann[emoji26] merker det i føttene, hendene og litt i ansiktet nå. Nummen i lår og fingertuppene nå[emoji85]

Vektøkning: 13 kg nå, en god del vann som øker vekta nå[emoji53]

Utålmodig: Nja, mer sliten[emoji4] Vil gjerne at hun holder seg inni magen til januar da[emoji173]

Strekkmerker: 2 eller 3 stk tror jeg, veldig lyse[emoji4]

Kynnere: Ja en del kynnere nå[emoji58]

Melk i brystene: lekker litt blank og hvit væske nå så er vel like før[emoji4]

Plager: svangerskapsforgiftning, bekkenløsning og låsning, heftig halsbrann/sure oppstøt og litt kvalme og oppkast[emoji52]

Humør: Sliten for tia, kjenner formen er så som så nå på slutten[emoji846] Men er lykkelig for at jeg snart skal få bli mamma[emoji171]

Cravings: Melk med oboy eller litago med jordbærsmak, det eneste som demper halsbrannen litt[emoji28]

Tanker om fødsel: Vil ha epidural[emoji4]
2f8231b15a662f27c12c51ab9f0120dc.jpg
ef99f0770c4a15cc988842f5c91907f9.jpg
 
Gratulerer med ny uke :D skal prøve meg på en ukesoppdatering jeg også så da låner jeg malen din jeg ;)
 
Gratulerer med ny uke :D skal prøve meg på en ukesoppdatering jeg også så da låner jeg malen din jeg ;)
Tusen takk, bare 7 uker igjen her nå[emoji7][emoji4]Lån i vei du[emoji106][emoji6][emoji8]
 
For en nyyydelig mage [emoji177]
Nå er det ikke lenge igjen til prinsessa er her!
Synes det er helt sprøtt hvor fort tiden har gått, synes nesten det var sist uke at vi snakket om spraying og sprøyter [emoji28]
 
Nydelig som alltid du ❤️
 
For en nyyydelig mage [emoji177]
Nå er det ikke lenge igjen til prinsessa er her!
Synes det er helt sprøtt hvor fort tiden har gått, synes nesten det var sist uke at vi snakket om spraying og sprøyter [emoji28]
Tusen takk[emoji173][emoji173] Nå er det ikke lenge igjen nei, og når jeg ser tilbake har tia gått litt fort[emoji28] føles som om det bare er noen dager siden jeg hadde nedtelling til sprayslutt jo[emoji23][emoji23] Nå er det nedtelling til høygravid som gjelder[emoji7][emoji7][emoji7] Og nå med advent og jul går tia den[emoji173]
 
Vi er flere på jobb som skal ha baby i desember og januar, hele 3 stk[emoji4][emoji7] Så denne uken hadde vi strikkekveld og felles babyshower[emoji7][emoji7][emoji7] Jeg fikk så mye fint til lillemor og en del praktiske ting til meg selv[emoji16][emoji16] Jeg er heldig som har så fantastiske kollegaer som ordner i stand sånne hyggelige ting altså[emoji173][emoji171]

Først kommer bilde av strikkagavene[emoji7]
461e7699372db583efa31ceac731d3de.jpg
a41d7b873b65149433af127285cec4d0.jpg
f9317b63914941bda0903c96ebcc9fee.jpg
 
Jeg fikk også mye annet[emoji7][emoji7] nydelige hårbånd[emoji171][emoji171] Gleder meg til lillemor kommer og jeg kan ha de på[emoji106][emoji7] votter i bomull sånn at hun ikke skal klore seg sånn[emoji108][emoji108] Ullsokker og bitering, med litt sjokolade til mor og lovehearts for halsbrannen[emoji7][emoji16] Biteringen er sånn som kan legges i kjøleskap sånn at den bli avkjølt og god til verkende gummer[emoji173][emoji106]

Så fikk jeg en pose med sjokkis, te, store bind, ammeinnlegg og bleier[emoji108][emoji4] Sånne geniale ting som er viktig å ha i hus men som man ofte glemmer å kjøpe inn på forhånd selv[emoji16][emoji16][emoji173]

Jeg er så heldig som har så gode kollegaer, og det var skikkelig koselig med en planlagt kveld med oss fra jobb[emoji173]
713f9f45f17274e3f1d799c576696459.jpg
 
Back
Topp