Veien mot en familie på 3

Har strikka litt til frøkna[emoji7][emoji7]Bekkenet protesterer ganske heftig når jeg sitter lenge så det tar litt tid å strikke plagg, men har fått ferdig en nøstebarndress[emoji171][emoji173]
6666555ac478493932c04a2b9de15864.jpg

Kjempefin! :)
 
Takk snupp[emoji173][emoji8]

Hvordan står det til der? Ny uke idag du vel[emoji7][emoji7]

Du er råflink! Skulle ønske jeg kunne strikke..

Ny uke i dag ja, 27 allerede :smug: Ikke så flink til å oppdatere dagboka lengre, må skjerpe meg :rolleyes:
 
Du er råflink! Skulle ønske jeg kunne strikke..

Ny uke i dag ja, 27 allerede :smug: Ikke så flink til å oppdatere dagboka lengre, må skjerpe meg :rolleyes:
Etter et par måneder og og masse YouTube videoer så knekte jeg strikkekoden skikkelig[emoji108][emoji108] Begynte med det når jeg startet å jobbe på natt, grei aktivitet som ikke bråker og vekker de små jeg passer på[emoji173]

Uke 27 ja[emoji7][emoji7] ikke langt unna 30 tallet Da, nå går det kjapt framover og snart er desember her med førjulstid og jul[emoji318][emoji319] Da går det nok enda raskere[emoji171][emoji171]
 
Har strikka litt til frøkna[emoji7][emoji7]Bekkenet protesterer ganske heftig når jeg sitter lenge så det tar litt tid å strikke plagg, men har fått ferdig en nøstebarndress[emoji171][emoji173]
6666555ac478493932c04a2b9de15864.jpg
Så fin dress! Er så koselig med hjemmestrikket tøy :)
 
Etter et par måneder og og masse YouTube videoer så knekte jeg strikkekoden skikkelig[emoji108][emoji108] Begynte med det når jeg startet å jobbe på natt, grei aktivitet som ikke bråker og vekker de små jeg passer på[emoji173]

Uke 27 ja[emoji7][emoji7] ikke langt unna 30 tallet Da, nå går det kjapt framover og snart er desember her med førjulstid og jul[emoji318][emoji319] Da går det nok enda raskere[emoji171][emoji171]

Regnet ut at jeg bare skal jobbe 10 uker til :eek: ogen av de ukene har jo flere helligdager! Går så aldeles for fort nå!!
Og du er jo 3 uker foran meg i tillegg! Bare 7 uker til perm!!
 
Regnet ut at jeg bare skal jobbe 10 uker til :eek: ogen av de ukene har jo flere helligdager! Går så aldeles for fort nå!!
Og du er jo 3 uker foran meg i tillegg! Bare 7 uker til perm!!
Wæææ ja, perm er like rundt hjørnet[emoji4] Gleder meg[emoji7] Vi blir ferdige med innkjøpene til lillemor denne mnd, så gleder meg som en unge til å begynne å vaske tøy og legge i kommode osv[emoji177][emoji177]
 
Veldig søt dress altså! Også så fine knapper, hvor kjøper du dem?

Det er så stas å vaske og brette miniklær, hihi. Jeg har gjort alt klart men kunne nesten tenke meg å vaske og brette alt en gang til!!
 
Veldig søt dress altså! Også så fine knapper, hvor kjøper du dem?

Det er så stas å vaske og brette miniklær, hihi. Jeg har gjort alt klart men kunne nesten tenke meg å vaske og brette alt en gang til!!
Tusen takk, ble ganske fornøyd med dressen[emoji4]Knappene er kjøpt på eBay[emoji7][emoji7] Elsker eBay , masse fine og billige knapper[emoji16][emoji108]

Jeg gleder meg til å vaske og organisere klær og utstyr snart nå[emoji7]
 
Tusen takk, ble ganske fornøyd med dressen[emoji4]Knappene er kjøpt på eBay[emoji7][emoji7] Elsker eBay , masse fine og billige knapper[emoji16][emoji108]

Jeg gleder meg til å vaske og organisere klær og utstyr snart nå[emoji7]

Nå har jeg bestilt meg masse knapper og!!! [emoji2]
 
Ny uke[emoji7]

Uke: 31+0

Termin: 19.01.18

Kjønn: jente

Trimester: Tredje

Neste jordmorkontroll: neste uke

Bevegelser: Masse bevegelse og helst på natta[emoji28] Og hun flytter seg etter stemmen til mannen[emoji4][emoji175]

Babyens størrelse: 1750 g og 37 cm ifølge bv appen[emoji4]

Navn: Hemmelig[emoji7][emoji177]

Vann i kroppen: Ja masse vann

Vektøkning: 11,5 kg

Utålmodig: Litt men det er pga bekkenplagene[emoji57] hun kan gjerne holde seg i magen fram til januar

Strekkmerker: 2 stk[emoji106][emoji16]

Kynnere: Ja en del

Melk i brystene: lekker litt blank væske

Plager: bekkenløsning med smerter i rygg og symfyse, sure oppstøt og halsbrann og har de siste dagene kastet opp 1-2 ganger per dag[emoji31][emoji26]

Humør: sliten om dagene

Cravings: jordbær litago

Tanker om fødsel: Vil ha epidural tidlig[emoji4]
9f05d4c3b73cb94e110fe1bc1faf32d5.jpg
706d16f292dcd16cc2f4ae2be0c2208f.jpg
 
Oh no! Ikke spying :eek:
Stakkars deg! Syns du hadde mer enn nok slikt tidlig i graviditeten...
God bedring!

Og nydelig babymage som alltid ❤️
 
Oh no! Ikke spying :eek:
Stakkars deg! Syns du hadde mer enn nok slikt tidlig i graviditeten...
God bedring!

Og nydelig babymage som alltid [emoji173]️
Takk snupp[emoji177][emoji175] Tror spyinga kommer av de sure oppstøtene og halsbrannen for jeg kaster opp mye magesyre[emoji31]
 
Takk snupp[emoji177][emoji175] Tror spyinga kommer av de sure oppstøtene og halsbrannen for jeg kaster opp mye magesyre[emoji31]

Har du funnet noe som hjelper mot syreproblemet da?
 
Har du funnet noe som hjelper mot syreproblemet da?
Litago med jordbærsmak hjelper litt[emoji4][emoji106] Men generelt er det lite som hjelper dessverre, så er vel bare å innfinne seg med litt oppkast framover[emoji40][emoji13]
 
Litago med jordbærsmak hjelper litt[emoji4][emoji106] Men generelt er det lite som hjelper dessverre, så er vel bare å innfinne seg med litt oppkast framover[emoji40][emoji13]

Blæ, så kjedelig :(
 
Litago med jordbærsmak hjelper litt[emoji4][emoji106] Men generelt er det lite som hjelper dessverre, så er vel bare å innfinne seg med litt oppkast framover[emoji40][emoji13]
Har du forsøkt med en liten t-skje natron oppløst i ett glass vann? Eneste som fungerer for meg. Også holder jeg meg milevis borte fra juice og alt med kullsyre. Føler virkelig med deg, halsbrann og sure oppstøt er forferdelig, har oppkast jeg også når det står på som verst.

Og gratulerer såååååååå mye med ny uke, nydelig mage på deg [emoji7]
 
Back
Topp