Veien mot en familie på 3

Gratulerer så mye med ny uke [emoji1] herlige disse oppdateringene [emoji4]
 
Glukosebelastning gjennomført[emoji4][emoji111] Fine verdier så null svangerskapsdiabetes[emoji28][emoji4]
 
Glukosebelastning gjennomført[emoji4][emoji111] Fine verdier så null svangerskapsdiabetes[emoji28][emoji4]

Hurra!! :D
Var det ekkelt forresten? Gruer meg til min.. :bag:
 
Hurra!! :D
Var det ekkelt forresten? Gruer meg til min.. :bag:
Det gikk jo ned.. digg var det ikke men ble heldigvis ikke så altfor uggen[emoji28] Verste var ventinga[emoji85][emoji85]Bekkenet var ikke fornøyd m å sitte i ro i 2 timer[emoji4]
 
Det gikk jo ned.. digg var det ikke men ble heldigvis ikke så altfor uggen[emoji28] Verste var ventinga[emoji85][emoji85]Bekkenet var ikke fornøyd m å sitte i ro i 2 timer[emoji4]

Skulle gjerne sluppet kjenner jeg, men må nok bare kvinne meg opp ;)
Digg for deg at du nå er ferdig med det, og enda bedre at alt var bra :D Nå kan du nyte snopet med god samvittighet :p
 
Skulle gjerne sluppet kjenner jeg, men må nok bare kvinne meg opp ;)
Digg for deg at du nå er ferdig med det, og enda bedre at alt var bra :D Nå kan du nyte snopet med god samvittighet :p
Hehehe ja nå skal lørdagssnopet nytes framover[emoji7][emoji23] Det var ikke så ille som jeg hadde sett for meg, bare sykt kjedelig å vente[emoji4]
 
Glukosebelastning gjennomført[emoji4][emoji111] Fine verdier så null svangerskapsdiabetes[emoji28][emoji4]
Fantastisk, gratulerer så mye [emoji1][emoji108]
Veldig betryggende når en slipper å bekymre seg over evt svangerskapsdiabetes [emoji5]
 
Ny uke og enda en ny milepæl[emoji171] Skulle hun komme nå kan hun overleve med intensiv behandling[emoji169][emoji169] Sjangsene for at alt skal gå bra øker jo for hver dag og uke så hun har med å bli inni magen en god stund enda[emoji28][emoji169]

Uke: 24+0
Termin: 19.01.18
Kjønn: Jente
Trimester: Andre trimester
Neste jordmorkontroll: På fredag
Bevegelser: Ja nå har frøkna fått aktivitetsmønster[emoji28] Aktiv på kveld og natt[emoji171][emoji171] Og så våkner hun når mannen stryker på magen og sier hadet før han drar på jobb om morningen[emoji7][emoji7][emoji111]Jeg våkner av spark alltid ca 5-10 min etter han drar om morgenen[emoji7]
Babyens størrelse: 650 g og 29 cm lang ifølge bv appen[emoji169][emoji171]
Navn: Hemmelig foreløpig[emoji6]
Vann i kroppen: Ja masse[emoji53][emoji26]
Vektøkning: 10 kg, er nok en god del vann.. veldig hovne føtter og fingre[emoji53]
Utålmodig: Nja, spent på hvordan hun ser ut og hvem hun er, men ikke sånn utålmodig enda nei[emoji4]
Strekkmerker: 1 eller 2 stk[emoji28]
Kynnere: Har ikke merket noe enda[emoji4]
Melk i brystene: Nei
Plager: Ganske heftig bekkenløsning med smerter i korsrygg og symfyse, plages litt med sure oppstøt og halsbrann.
Humør: Stort sett greit humør[emoji4] Blir jo litt fortere sliten og lettrørt da[emoji6]
Cravings: Lakris og kalde røde epler[emoji85]
Tanker om fødsel: Har ikke tenkt så mye på det egentlig, kommer nok til å ta det litt som det kommer[emoji28]
fc35170d4e7427484229a25e7ea2d6ca.jpg
96414c5eb74e6d301669cf67d498d402.jpg
 
Last edited:
Gratulerer med en viktig milepæl!! :D
Så koselig at hun våkner av pappas stryk ❤️❤️
 
Gratulerer med en viktig milepæl!! :D
Så koselig at hun våkner av pappas stryk [emoji173]️[emoji173]️
Hehe ja han syns det er veldig stas[emoji7][emoji7] De siste dagene har han kjent spark med en gang han sier hei til magen[emoji171][emoji7]

Den milepælen her er nice, hun har jo bare med å holde seg i magen fram til termin men godt å vite at skulle det skje noe så vil de gjøre alt for å redde henne[emoji171]
 
Fantastisk, gratulerer så mye [emoji1][emoji108]
Veldig betryggende når en slipper å bekymre seg over evt svangerskapsdiabetes [emoji5]
Veldig godt å slippe svangerskapsdiabetes og alt det kan føre med seg av komplikasjoner og div forhåndsregler ja[emoji1][emoji111]
 
Gratulerer så mye kjære deg [emoji173][emoji173] husker at det var skikkelig godt å komme over den milepælen! Husker også at det var etter uke 24 at tiden startet å gå skikkelig fort [emoji28]
 
Gratulerer så mye kjære deg [emoji173][emoji173] husker at det var skikkelig godt å komme over den milepælen! Husker også at det var etter uke 24 at tiden startet å gå skikkelig fort [emoji28]
Hehehe ja tror tia kommer til å rase framover nå[emoji28][emoji28] Den milepælen her er helt unik, det er noe med det at nå vil de prøve alt for å redde om hun kommer[emoji7]
 
Ukesoppdatering[emoji171]

Uke: 25+0
Termin: 19.01.18
Kjønn: Jente[emoji66]
Trimester: andre
Neste jordmorkontroll: 25. Oktober
Bevegelser: Aktiv frøken i magen, mye spark spesielt på kveld/natt[emoji171]
Babyens størrelse: 30 cm og 800 g ifølge bv appen[emoji7]
Navn: Hemmelig foreløpig[emoji173]
Vann i kroppen: Ja, masse vann dessverre. Plages litt med vonde føtter og blir nummen i fingrene...
Vektøkning: ca 10 kg, en del av vekten er vann[emoji21][emoji28]
Utålmodig: Vil gjerne ha frøkna i magen en stund til ja, men begynner å bli litt sliten.
Strekkmerker: 1 stk[emoji4]
Kynnere: Merker litt til det nå, spesielt på kvelden når jeg har vært på jobb på dagen.
Melk i brystene: nei
Plager: bekkenløsning, sure oppstøt
Humør: Stort sett greit[emoji4] Litt mer lettrørt enn vanlig og litt kortere lunte[emoji28]
Cravings: kalde røde epler
Tanker om fødsel: Har ikke gjort meg så mange tanker, blir nok å ta det litt som det kommer[emoji4] Vet jeg vil ha epidural. Fikk beskjed om at hodet på frøkna er stort nok[emoji23][emoji23][emoji23] Og ingen av barna på mannens side har vært under 4 kg[emoji85][emoji85][emoji85]
c153a282a05577cb5f178bde332f0ff1.jpg
cef2236304dd62b7c9abbe83a73c2b1c.jpg
 
Grattis med 25 uker godeste My!
 
Nå suser det unna, My! :D
 
Back
Topp