Veien mot en familie på 3

Så koselig med masse liv!!! :joyful:
Og stilig at du merker en rytme :D Jeg også får mest dult på kveldstid [emoji173]️ Men ikke alle dager her enda. Mye å glede seg til har jeg skjønt :)

God bedring til deg! [emoji173]️
Åh ja bare å glede seg[emoji173][emoji173][emoji173][emoji7] Igår kveld når vi la oss kjente mannen skikkelige spark på utsida av magen, han ble så rørt[emoji169][emoji169] Å de øker på når han synger nattasang til magen og stryker på den[emoji7][emoji173] Det er så rørende og jeg griner hver gang så mye å glede seg til ja snupp[emoji171][emoji169]

Håper forkjølelsen gir seg snart nå, blæh jeg liker ikke hodepine, tett nese og feber[emoji4][emoji23] Ifølge mannen er jeg litt mannesyk[emoji23][emoji23][emoji23] Men innafor når man er gravid det[emoji6]
 
Åh ja bare å glede seg[emoji173][emoji173][emoji173][emoji7] Igår kveld når vi la oss kjente mannen skikkelige spark på utsida av magen, han ble så rørt[emoji169][emoji169] Å de øker på når han synger nattasang til magen og stryker på den[emoji7][emoji173] Det er så rørende og jeg griner hver gang så mye å glede seg til ja snupp[emoji171][emoji169]

Håper forkjølelsen gir seg snart nå, blæh jeg liker ikke hodepine, tett nese og feber[emoji4][emoji23] Ifølge mannen er jeg litt mannesyk[emoji23][emoji23][emoji23] Men innafor når man er gravid det[emoji6]

Alt er lov når en er gravid, både tårer, latter og "mannesjuke" med tilhørende egensympati :p

Sååå koselig at han synger for magen ❤️❤️ Tror jeg hadde knekt sammen om min gjorde det gitt ;)
 
Herlighet så koselig at han synger til magen :love7:love7:love7:love7
Hihi ja det er søtt[emoji7][emoji7] Han gleder seg sånn og det er så rørende[emoji173][emoji173] Han var livredd for å snakke om baby osv før uke 12 pga alle spontanabortene vi har hatt så det er veldig godt å se at han tørr å glede seg endelig[emoji7]
 
Åh ja bare å glede seg[emoji173][emoji173][emoji173][emoji7] Igår kveld når vi la oss kjente mannen skikkelige spark på utsida av magen, han ble så rørt[emoji169][emoji169] Å de øker på når han synger nattasang til magen og stryker på den[emoji7][emoji173] Det er så rørende og jeg griner hver gang så mye å glede seg til ja snupp[emoji171][emoji169]

Håper forkjølelsen gir seg snart nå, blæh jeg liker ikke hodepine, tett nese og feber[emoji4][emoji23] Ifølge mannen er jeg litt mannesyk[emoji23][emoji23][emoji23] Men innafor når man er gravid det[emoji6]
Så koselig at mannen tar kontakt med lille i magen ! Skjønner godt at du blir rørt av det :love017
Er formen blitt noe bedre? :)
 
Jeg hadde daua av hjertespreng og kjærlighet om min mann hadde sunget til magen min tror jeg [emoji173]️ Så herlig!!!
 
Så koselig at mannen tar kontakt med lille i magen ! Skjønner godt at du blir rørt av det :love017
Er formen blitt noe bedre? :)
Nå er formen heldigvis noe bedre, feberen er ihvertfall på vei ned og det er godt[emoji4] Jeg får så høy feber og somregel funker kun Ibux på feberen så nå er jeg glad feberen holder seg under 39[emoji7]


Er så søtt å se på, han er så stolt og gleder seg så mye nå[emoji173]
 
Jeg hadde daua av hjertespreng og kjærlighet om min mann hadde sunget til magen min tror jeg [emoji173]️ Så herlig!!!
Ja det er fantastisk og jeg begynner å grine hver gang[emoji23][emoji23][emoji173] Hormoner ass[emoji28][emoji28][emoji173]
 
Sniker fra april [emoji4] sååå herlig at mannen synger til magen!![emoji7] hormoner, ja! Vet hva du snakker om; jeg fikk tårer i øynene av å bare lese om det! [emoji7][emoji23] gratulerer med å være over halvveis! [emoji173]
 
Sniker fra april [emoji4] sååå herlig at mannen synger til magen!![emoji7] hormoner, ja! Vet hva du snakker om; jeg fikk tårer i øynene av å bare lese om det! [emoji7][emoji23] gratulerer med å være over halvveis! [emoji173]
Tusen takk[emoji173] Veldig godt å være over halvveis[emoji7]
 
Uke 22+0
Termin: 19.01.18
Kjønn: jente[emoji173]
Trimester: 2
Neste jordmorkontroll: 29.09
Bevegelser: Ja mye spark nå[emoji7] stort sett på kveld/natt og tidlig morgen [emoji1]
Babyens størrelse: 450 g og 27 cm ifølge bv appen[emoji4]
Navn: Hemmelig foreløpig, men vi har funnet navn[emoji173]
Vann i kroppen: Jepp
Vektøkning: 7 kg ca
Utålmodig: Nei ikke enda
Strekkmerker: Jepp har fått noen
Kynnere: Ja hvis jeg holder på for mye så kommer de.
Melk i brystene: nei
Plager: bekkenløsning og halsbrann, og småblødninger fortsatt[emoji13]
Humør: litt hormonell[emoji23][emoji23]
Cravings: lakris, kalde røde epler
Tanker om fødsel:Ikke gjort meg opp så mange tanker enda[emoji28]
a7374800e7e976aa521abbced0bf4ae3.jpg
53d72dda4e0eb567e30852358701ee70.jpg
 
Så fin [emoji179]
 
Nydelige deg! ❤️

Jeg craver også lakris btw, bare supersalt da, og driiit vanskelig å holde seg unna :p
 
Nydelige deg! [emoji173]️

Jeg craver også lakris btw, bare supersalt da, og driiit vanskelig å holde seg unna :p
Salt her også[emoji23][emoji23][emoji23] søt lakris blir jeg bare uggen av[emoji28]
 
Hurra for ny uke![emoji322] og superfin mage [emoji7]

Så artig å kjenne mye bevegelse [emoji16]
Takk[emoji173][emoji173] Ja masse bevegelse er gøy, like før hun bli kalt lille sprell fra nå av[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Salt her også[emoji23][emoji23][emoji23] søt lakris blir jeg bare uggen av[emoji28]

Også skal man jo liksom ikke spise lakris heller... KRISE!! :eek:
Men litt må være lov ;)
 
Også skal man jo liksom ikke spise lakris heller... KRISE!! :eek:
Men litt må være lov ;)
Litt er så absolutt innafor ja.. er snakk om store mengder som er farlig, og evt hvis man har høyt blodtrykk[emoji6][emoji1]
 
Uke 22+0
Termin: 19.01.18
Kjønn: jente[emoji173]
Trimester: 2
Neste jordmorkontroll: 29.09
Bevegelser: Ja mye spark nå[emoji7] stort sett på kveld/natt og tidlig morgen [emoji1]
Babyens størrelse: 450 g og 27 cm ifølge bv appen[emoji4]
Navn: Hemmelig foreløpig, men vi har funnet navn[emoji173]
Vann i kroppen: Jepp
Vektøkning: 7 kg ca
Utålmodig: Nei ikke enda
Strekkmerker: Jepp har fått noen
Kynnere: Ja hvis jeg holder på for mye så kommer de.
Melk i brystene: nei
Plager: bekkenløsning og halsbrann, og småblødninger fortsatt[emoji13]
Humør: litt hormonell[emoji23][emoji23]
Cravings: lakris, kalde røde epler
Tanker om fødsel:Ikke gjort meg opp så mange tanker enda[emoji28]
a7374800e7e976aa521abbced0bf4ae3.jpg
53d72dda4e0eb567e30852358701ee70.jpg
Så fin mage! Synes den har vokst en del på kort tid. :) Min har liksom stoppet opp litt :p
 
Back
Topp