Veien mot en familie på 3

Ååe så fine:Heartpink Gratulerer med en liten jente!! Og så godt å få bekreftet at alt er fint tross blødningene :)
 
Tenkte jeg måtte hyle ut siden jeg selv hadde likt det [emoji6][emoji106]

Men åh for en nydelig liten sak! [emoji7]
Og tenk at det kanskje er en liten jente inni der!! [emoji173][emoji173]
Ja det var helt nydelig å se[emoji7] fikk minnepenn m bilder og video[emoji173][emoji173] Svigermor satt med tårer i øynene og svigerfar tørka å litt tårer[emoji1]
 
Ååe så fine[emoji813]pink Gratulerer med en liten jente!! Og så godt å få bekreftet at alt er fint tross blødningene :)
Ja den bekreftelsen var god å få[emoji173][emoji173] jeg har nok skjøre slimhinner for morkaken ligger bak[emoji1]
 
Siden jordmor var ganske så sikker på at det er ei jente inni magen har jeg begynt på en body idag[emoji7][emoji173]
c129c1c6541511d60d0b3020291b58eb.jpg
 
Nå er det en stund siden jeg har fått tittet innom dagbøkene her inne. Ble litt bekymret da jeg leste om blødningene dine i begynnelsen, men så lettet og glad for deg etter opplevelsen på siste ul[emoji173]️ Og tenk at du skal få en søt liten jente! Såå herlig[emoji7][emoji177][emoji177]
Nå kan du bare nyyte tiden fremover med jenta di i magen[emoji175][emoji175]
Og så søt body i skjønn rosafarge[emoji175]
 
Nå er det en stund siden jeg har fått tittet innom dagbøkene her inne. Ble litt bekymret da jeg leste om blødningene dine i begynnelsen, men så lettet og glad for deg etter opplevelsen på siste ul[emoji173]️ Og tenk at du skal få en søt liten jente! Såå herlig[emoji7][emoji177][emoji177]
Nå kan du bare nyyte tiden fremover med jenta di i magen[emoji175][emoji175]
Og så søt body i skjønn rosafarge[emoji175]
Ja skal innrømme blodtrykket steg litt de dagene med blødning ja, det var godt å se en sprellende liten frøken på ultralyd[emoji175][emoji175] Småblør litt innimellom fortsatt men er ikke så bekymret for det lengre[emoji4]
 
Ja skal innrømme blodtrykket steg litt de dagene med blødning ja, det var godt å se en sprellende liten frøken på ultralyd[emoji175][emoji175] Småblør litt innimellom fortsatt men er ikke så bekymret for det lengre[emoji4]

Så betryggende å få bekreftet at blødningene bare er uskyldig, og at vesla vokser og koser seg i magen [emoji177][emoji7][emoji177]
 
Så bra! Jeg blødde også litt i ny og ned. Først rundt uke 5 så igjen uke 13 mener jeg. Det er jo veldig vanlig, men jeg var skikkelig redd og nedfor, så skjønner at du ble redd.

Godt alt er som normalt med lillemor [emoji173]️
 
Så bra! Jeg blødde også litt i ny og ned. Først rundt uke 5 så igjen uke 13 mener jeg. Det er jo veldig vanlig, men jeg var skikkelig redd og nedfor, så skjønner at du ble redd.

Godt alt er som normalt med lillemor [emoji173]️
Ja heldigvis er det relativt vanlig og det er ikke snakk om store mengder blod[emoji1][emoji4] Vi er nok bare litt mer nervøse og bekymret vi som har opplevd at veien mot spira ble lengre enn hva vi hadde sett for oss[emoji4]
 
Ååå! Så moro med ei jente :D Nå er det mange av de synes jeg!
 
Back
Topp