Veien mot en familie på 3

Det høres koselig ut å ta med svigermor ja :)
Tenker jeg hun hadde satt stor pris på [emoji173]️

Og by the way, jeg er junkie jeg og altså :p
Hihi vanskelig å ikke bli junkie på det der[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Er noe helt eget med å se den lille på skjermen[emoji173][emoji173]
 
Syns også tiden går så sakte!

Uff, håper kvalmen din blir bedre snart[emoji173]️

Jeg kjenner mye i magen jeg også om dagen. Er engstelig selv, men jeg tror det bare betyr at lille vokser og tar mer plass. Sikkert bare et godt tegn [emoji5]
 
Syns også tiden går så sakte!

Uff, håper kvalmen din blir bedre snart[emoji173]️

Jeg kjenner mye i magen jeg også om dagen. Er engstelig selv, men jeg tror det bare betyr at lille vokser og tar mer plass. Sikkert bare et godt tegn [emoji5]
Ja nå håper jeg kvalmen gir seg ja, hvis ikke blir det kvalmestillende snart[emoji4][emoji1]

Er nok bare voksesmerter ja sikkert, alt er nok sikkert bra med lille[emoji173][emoji173]

Men det blir en ny ul neste uke, tar med svigermor så hun også får se[emoji4] Jeg blir så sliten av å bekymre meg og da betaler jeg heller litt for å få senka skuldrene igjen[emoji173]
 
Ja nå håper jeg kvalmen gir seg ja, hvis ikke blir det kvalmestillende snart[emoji4][emoji1]

Er nok bare voksesmerter ja sikkert, alt er nok sikkert bra med lille[emoji173][emoji173]

Men det blir en ny ul neste uke, tar med svigermor så hun også får se[emoji4] Jeg blir så sliten av å bekymre meg og da betaler jeg heller litt for å få senka skuldrene igjen[emoji173]
Murrer godt her om dagen også og det er ikke rart når man ser hvor mye den lille skal vokse de neste ukene! :wideyed::happy:

Lurt å ta en ekstra ul så slipper du å bekymre deg så mye. Du og babyen har det best når dere slapper av:) sender en klem og håper formen bedrer seg snart:Heartred
 
Murrer godt her om dagen også og det er ikke rart når man ser hvor mye den lille skal vokse de neste ukene! :wideyed::happy:

Lurt å ta en ekstra ul så slipper du å bekymre deg så mye. Du og babyen har det best når dere slapper av:) sender en klem og håper formen bedrer seg snart[emoji813]red
Takk[emoji173][emoji173]
 
Ja nå håper jeg kvalmen gir seg ja, hvis ikke blir det kvalmestillende snart[emoji4][emoji1]

Er nok bare voksesmerter ja sikkert, alt er nok sikkert bra med lille[emoji173][emoji173]

Men det blir en ny ul neste uke, tar med svigermor så hun også får se[emoji4] Jeg blir så sliten av å bekymre meg og da betaler jeg heller litt for å få senka skuldrene igjen[emoji173]

Skjønner deg så godt! [emoji173]️ vi har gått privat 3 ganger og vil en gang til. Men prøver nå å holde ut til oul. Jeg skal hvertfall ha en 3D ul i ca uke 27[emoji5][emoji5] det er jo også privat.
Så stas for henne[emoji173]️ det er virkelig en magisk opplevelse!
 
Skjønner deg så godt! [emoji173]️ vi har gått privat 3 ganger og vil en gang til. Men prøver nå å holde ut til oul. Jeg skal hvertfall ha en 3D ul i ca uke 27[emoji5][emoji5] det er jo også privat.
Så stas for henne[emoji173]️ det er virkelig en magisk opplevelse!
Her vet jeg om flere som har fått en 3d titt på oul så hvis jeg får det så dropper jeg 3d, bruker heller litt ekstra nå for å roe nervene[emoji1] Gravidhormoner og stress er en dårlig kombo ass [emoji23][emoji23][emoji23]
 
Blæh da var det min tur til å få litt blod på papiret[emoji53] Heldigvis ikke mye blod, og det var brunaktig.. Men uansett, blod er ikke gøy.. Har heldigvis ul på tirsdag så får bare vente til da
 
Blæh da var det min tur til å få litt blod på papiret[emoji53] Heldigvis ikke mye blod, og det var brunaktig.. Men uansett, blod er ikke gøy.. Har heldigvis ul på tirsdag så får bare vente til da

Så leit!

Går nok bra, men som du sier, forstår at det ikke er gøy. Så bra du har ul på tirsdag alt!
Håper du ikke opplever noe mer nå[emoji173]️
 
Blæh da var det min tur til å få litt blod på papiret[emoji53] Heldigvis ikke mye blod, og det var brunaktig.. Men uansett, blod er ikke gøy.. Har heldigvis ul på tirsdag så får bare vente til da
Det er aldri noe gøy.. blir godt med en ul selvom alt er i skjønneste orden :)
 
Det er aldri noe gøy.. blir godt med en ul selvom alt er i skjønneste orden :)
Ja nå skal det bli godt å få se om alt er greit[emoji173][emoji173]
 
Alt er nok helt i skjønneste orden [emoji8]
Jeg håper det altså[emoji4][emoji8] Litt lei av sånne småblødninger nå, syns resten av svangerskapet kan bli litt mer bekymringsløst nå[emoji173][emoji173]
 
Det er nok bare uskyldig skal du se :) Vært noe mer i dag?
Godt du har UL i morgen slik at du får ro rundt det hele ❤️
 
Det er nok bare uskyldig skal du se :) Vært noe mer i dag?
Godt du har UL i morgen slik at du får ro rundt det hele [emoji173]️
Ikke på papiret heldigvis, bare litt i truseinnlegget så satser på at det bare er en uskyldig blødning ja[emoji173][emoji8] Blir uansett greit å få en titt og svigermor får tårer i øynene bare hun snakker om at hun skal bli med[emoji7]
 
Ikke på papiret heldigvis, bare litt i truseinnlegget så satser på at det bare er en uskyldig blødning ja[emoji173][emoji8] Blir uansett greit å få en titt og svigermor får tårer i øynene bare hun snakker om at hun skal bli med[emoji7]

Det blir sikkert stor stas :D
Skal dere se etter kjønn om det er mulig?
 
Det blir sikkert stor stas :D
Skal dere se etter kjønn om det er mulig?
Ja håper de kan se noe[emoji173][emoji173][emoji173][emoji23] Jeg er alt for nysgjerrig så vil helst vite ja[emoji7][emoji1]
 
Back
Topp