Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Tror ikke så mye har skjedd ennå dessverre.. Men har ømme pupper og stikker jevnlig, så kanskje kanskje.

Har bare 2 EL-tester igjen..

:( jeg har noen, vil du at jeg skal sende de til deg? :)
 
:( jeg har noen, vil du at jeg skal sende de til deg? :)

Det går fint, har egentlig gitt de opp litt.. Så tenker heller kjenne på kroppen og se hva blodprøven om 9-10 dager sier :)

Ellers takk ❤️

Hvordan går det med deg?
 
Det går fint, har egentlig gitt de opp litt.. Så tenker heller kjenne på kroppen og se hva blodprøven om 9-10 dager sier :)

Ellers takk ❤️

Hvordan går det med deg?
Håper du får fort hjelp ♡

Det går Okei. Er i dpo land, så får vel bare vente å se :)
 
CD 34 (/CD 16)
Ingen eggløsning som jeg har oppdaget ennå, så mannen har fått streng beskjed om å tilby sengevals hver dag. Fikk telefon fra gynekologen (privat) tidligere idag, så de ville ha meg inn på blodprøve cirka 14-16 dager etter endt kur som blir kommende mandag eller tirdag :)

Ellers er formen ræva for tiden.. Sendte melding til legen for å høre om jeg kunne få tatt en blodprøve for å sjekke litt verdier (b12-mangel, vitaminmangel, jernmangel eller lignende) da jeg er kronisk morgenkvalm med påfølgende hodepine og lav energi. HVER DAG. SÅ jeg er ganske lei.. Men må på jobb hver dag de neste ukene, så tidligst jeg kan ha time blir nok i slutten av måneden eller starten av november. Men har jo vært sånn siden jul i fjor, så overlever nok noen uker til ;)
 
Iiiiik, fikk blinkende smilefjes på cb digital idag :D Aldri fått før, nå må vel noe være på vei? ❤️❤️❤️❤️
 
Iiiiik, fikk blinkende smilefjes på cb digital idag :D Aldri fått før, nå må vel noe være på vei? ❤️❤️❤️❤️
Ååååå ♡♡ nå ble jeg så glad, kom igjen gullegg, heier på deg !
 
Hvordan var det i dag? Smilefjes i dag også? :)
 
Hvordan var det i dag? Smilefjes i dag også? :)

Hei hei :) Fikk kjøpt ny digital (50 prosent rabatt, hey hey) og den blinket tappert i kveld også. Tenker teste morgen og tidlig kveld fremover så blir det forhåpentligvis fast smilefjes og maks fertilitet snart :D
 
Hei hei :) Fikk kjøpt ny digital (50 prosent rabatt, hey hey) og den blinket tappert i kveld også. Tenker teste morgen og tidlig kveld fremover så blir det forhåpentligvis fast smilefjes og maks fertilitet snart :D

Så fint med 50% det liker vi :))
Håper at du får maks fertilitet snart :)
 
Så fint med 50% det liker vi :))
Håper at du får maks fertilitet snart :)

Alltid greit med salg :D

Blinkende smilefjes idag også, men tester morgen og kveld tenker jeg ;) Håper bare egget slipper idag da vi egentlig skal sove i trang leilighet med 3 andre hele helgen.. Men kan alltids lure oss unna og utforske skogen haha :p
 
Alltid greit med salg :D

Blinkende smilefjes idag også, men tester morgen og kveld tenker jeg ;) Håper bare egget slipper idag da vi egentlig skal sove i trang leilighet med 3 andre hele helgen.. Men kan alltids lure oss unna og utforske skogen haha :p
Hehe, satser på at det slipper i kveld :)) men å utforske skogen høres jo spennende du ;)
 
Hehe, satser på at det slipper i kveld :)) men å utforske skogen høres jo spennende du ;)

Vil helst unngå skogen.. Men må man så må man :p
 
Back
Topp