Veien mot drømmenurket med litt hjelp


Det sa de til meg også. Tror nok enkelt bare noen har vært heldig med ventespire :)
 
Så flott at du kommer raskere i gang igjen[emoji4] Det er liksom det eneste som hjelper litt etter avbrutt... På Riksen holdt de også alltid av noen plasser til prioriterte tilfeller når de egentlig var fulle, og det inkluderer de som har hatt avbrutt uten innsett, så sikkert det samme her (selv om jeg opplevde at selv de prioriterte plassene var fulle innimellom på Riksen da[emoji13]). Lykke til[emoji4]

Hjalp veldig! Samtidig gruer jeg meg allerede til tiden etter uttak. Men det går nok fint :) Så da er det bare å knaske E-vitamin, Q10 og melatonin! Håper bare pakken fra iherb kommer snart!
 
Har nok det[emoji4][emoji1303] Er jo bare bra å få komme i gang før da[emoji2][emoji1319]

Ja, en god trøst :) Men du er ikke langt unna meg, så da sitter vi nok med august-spirer begge to før jul ❤️
 
Spray allerede da, så bra! :)
 
Hurra! Endelig noe positivt! Dette blir superspennende ❤️
 
Så flott at det blir raskere oppstart Victoria[emoji3][emoji3]
 
Så bra du får tidligere oppstart :) Lykke til :)
 
Hjalp veldig! Samtidig gruer jeg meg allerede til tiden etter uttak. Men det går nok fint :) Så da er det bare å knaske E-vitamin, Q10 og melatonin! Håper bare pakken fra iherb kommer snart!

Det skjønner jeg godt. Etter mine to avbrutte på rad syns jeg det var helt jævlig å vente på beskjed om befruktning og videre overlevelse. Men som du vet kan det virkelig snu også, selv om det føles fryktelig håpløst i sin egen situasjon!
Ellers kom jeg på at jeg har et tips til deg i forhold til tilskudd, når du først tenker på sånt. Jeg er generelt skeptisk til ting som ikke er bevist at fungerer (er biolog og forsker), men det forskes en del på tilskudd av myo-inositol og PCOS. Det er vel ikke nok studier som viser helt klare effekter enda (jeg har ikke sjekket opp hva som har kommet i det siste), men flere seriøse studier synes å finne at det gir en positiv effekt for de som har PCOS. De lurte jo litt på om jeg hadde litt PCO tendenser (altså kun cycster på eggstokkene, men var visst kanskje ikke helt det likevel), så for egen del tenkte jeg at jeg kunne likegodt prøve å ta tilskudd av dette i tilfelle det kunne hjelpe. Husker ikke helt hvor lenge jeg rakk å ta det i forkant av de siste forsøkene mine, og poenget er jo helst å ta det en stund før slik at eggene har en mulighet til å modnes bedre (den delen av eggmodningen man tenker potensielt kan påvirkes av ting starter jo en stund før selve stimuleringen). Men eggene mine ble hvertfall ikke dårligere av det, så negativ effekt hadde det i det minste ikke.
Hvis du vil lese om det kan du bare Google myo-inositol + PCOS så får du opp en del forskning osv. Står også litt enkelt forklart inne på denne nettsiden hvor jeg kjøpte fra hva man tenker at det skal påvirke, har med kroppens bruk av insulin å gjøre: https://urtesenteret.no/myo-inositol/ (var forøvrig rask og grei levering herfra).
 
Syklusdag 6

11 dager til EL, cirka 14-15 dager til spraystart. Ellers lite spennende altså. Kjedelige ventetiden på alt egentlig :p
 
Ventetid er skikkelig kjedelig. Jeg håper så inderlig at neste forsøk går mye bedre enn det du var igjennom nå. :Heartred:Heartred
 
Ventetid er skikkelig kjedelig. Jeg håper så inderlig at neste forsøk går mye bedre enn det du var igjennom nå. :Heartred:Heartred

Kan vel ikke gå mye verre enn det gikk sist nei.. Avbrutt med 22 egg og OHSS med sykehus i tillegg håper jeg at vi slipper :oops:
 
Trist å lese at det gikk som det gikk ViktoriaH.. :( men en positiv ting er kanskje at de nå ser at du trenger et tilpasset opplegg og at de blir mer og mer kjent med kroppen din. Krysser fingrene for masse gullegg på neste forsøk [emoji173]
 
Trist å lese at det gikk som det gikk ViktoriaH.. :( men en positiv ting er kanskje at de nå ser at du trenger et tilpasset opplegg og at de blir mer og mer kjent med kroppen din. Krysser fingrene for masse gullegg på neste forsøk [emoji173]

Vi får håpe du har rett :)
 
Plutselig så sitter du der med en positiv test i hånda du og, og da er det så utrolig velfortjent!! Jeg skal heie på deg frem til mål [emoji173]

Takk kjære deg ❤️
 
Syklusdag 8

Skikkelig lite spennende som skjer nå altså :p Formen er så som så (sitter her nå med verste hodepinen på lenge!), og dagene går egentlig veldig sakte. Eksamen om 13 dager og er null forberedt. Hjelper jo ikke da på at hodet ikke vil fungere.. :arghh:

Ellers cirka 8-9 dager til EL. Ikke fått papirene fra Porsgrunn ennå, men antar jeg begynner på spray om 2 ukers tid. Spent på doser, hvor lenge jeg skal spraye (har kontroll 16.10, så vet vel egentlig at det blir 2 uker) og hva planen i det hele er. Og ikke minst om jeg klarer jobbe mine 97 prosent på jobb uten sykemelding denne runden. Er jo ikke en hemmelighet at synarela og min kropp ikke er direkte perlevenner da 2 av 2 forsøk med lang protokoll har endt i 3-4 ukers sykemelding grunnet den sprayen.. :banghead:
 
Ville bare legge igjen et lite spor i dagboken din etter å ha vært mer eller mindre offline fra forumet et par ukers tid... Utrolig kjedelig at det gikk som det gikk med forsøket ditt denne gangen, men bra du har et nytt forsøk på trappene veldig snart [emoji2] Ønsker deg masse lykke til!
 
Ville bare legge igjen et lite spor i dagboken din etter å ha vært mer eller mindre offline fra forumet et par ukers tid... Utrolig kjedelig at det gikk som det gikk med forsøket ditt denne gangen, men bra du har et nytt forsøk på trappene veldig snart [emoji2] Ønsker deg masse lykke til!

Takk for gode ord ❤️ Hvordan går det med deg?
 
Back
Topp