Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Bachelor i pedagogikk :) Fryktelig kjedelig i teorien, men spennende i praksis. Har vært vikarierende lærer for en 7 klasse i våres noen måneder + at jeg er fungerende baseleder på en SFO med 3 klassinger for tiden.
Det høres interessant ut[emoji4] Hva vil du jobbe med når du er ferdig?
 
Det høres interessant ut[emoji4] Hva vil du jobbe med når du er ferdig?

Tja, si det.

Men planen er et årsstudium i organisasjon og ledelse eller økonomi og ledelse. Kunne gjerne jobbet i skoleledelse eller lignende :)
 
CD 13
Ble som sagt ingen UL idag (jeg som hadde rotet), men fått bittelitt slim. Fordelen med å være reist bort er jo at det er lett å skille slim fra rester når man ikke har fått seg på noen dager :p Blir godt å komme hjem på mandag på den fronten altså.. Ellers er kroppen helt i kluss. Føles ut som alt har slått seg vrang nå. For øyeblikket er det hovent/vondt cirka hvor hjertet sitter (litt under, er ikke noe med hjertet altså) og igår var galla skikkelig vond under verste anfallet med magen. Utenom det tok jeg ryggen idag (skulle bare løfte noe vet du) og går nå som en gammal kjerring.. Skal ikke være lett. Så baby og en ny fungerende kropp mottas snarest!

Litt bekymret for tempen da den droppet idag, men det gjorde den på denne tiden sist syklus også (bilde nederst) og har som sagt ikke slim som jeg alltid har før eggløsning ;)

IMG_6246.JPG
IMG_6247.JPG
 
Last edited:
Og tok en sniktitt på arvesengen som står på loftet til bestemor. Snakk om kvalitetet da den er bikket 50 år gammel! Må males og påføres litt kjærlighet, men meget imponert! ❤️❤️

IMG_6239.JPG
IMG_6240.JPG
 
Så fin seng! Eneste vi kan arve her er en skinnpose som mannen brukte da han var liten, ellers er alt solgt/gitt bort/kastet.

Håper el kommer når den skal!
 
Så fin seng! Eneste vi kan arve her er en skinnpose som mannen brukte da han var liten, ellers er alt solgt/gitt bort/kastet.

Håper el kommer når den skal!

Tror ikke vi har så mye annet enn disse, en vugge bestefar lagde og en gyngehest han eller oldefar igjen lagde :)

Og kjeftet litt på kroppen så den kommer nok starten av uka ;) Hva med deg?
 
Fine sengen! :D
Blir sikker super etter et strøk maling!
 
Fine sengen! :D
Blir sikker super etter et strøk maling!

Svigermor har selv påtatt seg ansvaret, så da håper jeg bare at den kan hentes i løpet av høsten ;) Må kjøres fra Bergen til Oslo først.. Kanskje like greit at den ikke er i nærheten :p
 
Svigermor har selv påtatt seg ansvaret, så da håper jeg bare at den kan hentes i løpet av høsten ;) Må kjøres fra Bergen til Oslo først.. Kanskje like greit at den ikke er i nærheten :p
Håper det da!
Blir sikkert super. Har selv seng som skal males, men er bare en enkel spinkelseng..
 
Tror ikke vi har så mye annet enn disse, en vugge bestefar lagde og en gyngehest han eller oldefar igjen lagde :)

Og kjeftet litt på kroppen så den kommer nok starten av uka ;) Hva med deg?

Er da noe det, og bare senga er jo super. :D

Her er kroppen forsåvidt grei, bortsett fra småplager jeg skal til ønh med. Vet ikke noe mer ang el, annet enn at streken på make sure el tester er sterkere enn e-baytestene (utvilsomt negative begge to da). Regner med el drøyer til over helga iallefall, så store sjanser for at vi havner likt på dpo ja. Om ikke noe utsetter ting her da.
 
Ikke dårlig å ha 2 av disse på loftet nei! Tenk at disse koster nå ny 7000 (!) og da er det kopier :eek:

Her har vi kun en vugge, men den er fin da og har blitt 70 år. Håper å kunne bruke den snart ❤️
 
Nydelig seng :Heartpink
 
CD 14

Begynt å få litt slim idag :) Om den følger samme som sist får jeg nok EL rundt tirsdag. Men merkeligste er at det murrer ennå en gang i venstre eggstokk. Samme som forrige runde.
 
CD 15

IMG_6251.jpg
 
CD 15 forts.

Syns det er lite slim denne runden. Men for alt jeg vet kan EL være flere dager unna enn hva jeg tror/håper/antar. Hjemme igjen hos mannen imorgen kveld så da kan egget bare slippe når der vil etter det igjen ;)

Og så har jeg forelsker meg helt i disse nye posene til babyverden strikkesiden. Vi får nok med høy sannsynlighet et HD barn, men lages den stor nok kommer den nok over puta også :)

IMG_6252.JPG


Mønstret med storkene var bare helt nydelig! Kanskje kjøpe det og strikke et teppe med de på ❤️
 
Last edited:
Back
Topp