Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 8

En hel uke siden mensen allerede altså! Med dårlig form og jobb kun mandag denne uken (hjemme tirsdag - fredag, minus onsdag så klart) har egentlig tiden flydd litt av sted. Fra mandag til torsdag brukte jeg nok majoriteten av tiden min på do uansett eller i (halv)sovende tilstand. Får håpe dpo-land om noen uker går like raskt [emoji14]

Siste tabletter med letrozol ble tatt fredag. Holdte på å kaste opp på morgenen flere dager på rad nå, men slapp heldigvis unna med skrekken. Stressa med hva jeg skulle gjort med tablettene da... Ellers ble jeg enig med samboer om å IKKE ta letrozol neste måned, heller se hva kroppen finner på og tempe. For kommer ikke EL så blir det proverakur rundt 21/7 med mensen 31/7 slik at vi akkurat rekker prøvestart med sprøyter 1/8 med kontroll 8/8 når de åpner igjen ;) Høres jo fornuftig ut det etter 4 kurer på rappen + 2 IVF inni der også nå siden november.. Juli får bli frimåned fra medisiner og heller nytes [emoji173]️

Vis vedlegget 225899
Stor klem kjære du[emoji173] [emoji173] Nå håper jeg det snart blir spire hos deg, er så slitsomt når veien til mål blir så lang[emoji173]
 
Stor klem kjære du[emoji173] [emoji173] Nå håper jeg det snart blir spire hos deg, er så slitsomt når veien til mål blir så lang[emoji173]

Takk ❤️ Ja, det begynner bli bra nå...
 
Høres lurt ut med pause i juli om det ikke klaffer nå :Heartred
 
Takk [emoji173]️ Ja, det begynner bli bra nå...
Skjønner godt du er lei og frustrert nå ja[emoji173] Håper sommeren blir fin og at det blir en liten ventespire[emoji173] [emoji173]
 
Høres lurt ut med pause i juli om det ikke klaffer nå :Heartred

En liten marsboer hadde vært fint :) Termin rundt 23-28/2 om det klaffer nå, men som førstegangs hadde det vel blitt mars ;)
 
En liten marsboer hadde vært fint :) Termin rundt 23-28/2 om det klaffer nå, men som førstegangs hadde det vel blitt mars ;)
Ikke si det ;) Var førstegangs her med en liten marsboer som heller ville ut i februar! (Og det hadde blitt april med overtid!)

Krysser fingrene for marsboer!
 
Ikke si det ;) Var førstegangs her med en liten marsboer som heller ville ut i februar! (Og det hadde blitt april med overtid!)

Krysser fingrene for marsboer!

Sant nok ;) Hvordan går det med dere?
 
CD 9

Egentlig lite å melde om. Fortsatt 8-13 dager cirka til eggløsning. Reiser bort imorgen og blir borte til syklusdag 16. Da er det bare å hoppe i høyet igjen ;)

Temp på rundt 36.30 foreløpig :)
 
CD 11

Droppet tempen idag, har vært så dårlig i natt så søvnen ble ikke akkurat helt optimal. Uansett en del dager til eggløsning! Men kjenner et ubehag (fortsatt) på venstre eggstokk som jeg begynner undre på om jeg bør sjekke ut.
 
CD 11
Droppet tempen idag, har vært så dårlig i natt så søvnen ble ikke akkurat helt optimal. Uansett en del dager til eggløsning! Men kjenner et ubehag (fortsatt) på venstre eggstokk som jeg begynner undre på om jeg bør sjekke ut.

Det høres ut som du bør gå til legen med det ja, for nå har du vel hatt det i et par uker, eller er det tre uker?
Kan jo være betennelse eller cyste, og da er det jo greit å få ordnet det :happy119
 
Det høres ut som du bør gå til legen med det ja, for nå har du vel hatt det i et par uker, eller er det tre uker?
Kan jo være betennelse eller cyste, og da er det jo greit å få ordnet det :happy119

Vært sånn siden 5 dpo sist syklus (minus et par dager) og det er jo nå 17-18 dager siden om jeg ikke tar feil.. Så fikk bestilt time på fredag kl 10 ;) Ble ikke så dyrt heller, kun 690.- da jeg har studentrabatt. Da er jeg jo på CD 13 og med normalt sett EL på dag 17 etter letrozol så antar jeg å få sett en follikel på kanskje 14-15 mm også.
 
CD 12
Tempen tror jeg nok blir rimelig merkelig den kommende uken om kroppen fortsetter tulle med søvnen min :banghead: Men det var den jo litt forrige syklus også, og da fikk jeg et fint kryss som passet perfekt med symptomene ellers :) Kjenner dog det blir godt å få bekreftet imorgen at alt er bra der nede. Er jo over 3 mnd siden sist og hadde heller ingen kontroll etter SA da det skjedde så tidlig, hvor kroppen ordnet greit opp selv. Håper bare kroppen klarer å oppføre seg normalt snart. Litt lei kvalme, dårlig mage, forstyrret søvn og nedsatt energi/livslyst/glede :arghh:

Idag er det drittvær her i Bergen så da sitter jeg inne med eksamenslesing og bachelorskriving med god samvittighet :smug: Jeg skal i hvert fall ikke ut av døren når været er som det altså. Et sted går grensen :sorry:

IMG_6238.JPG
 
Og blir ikke gynekolog imorgen da.. Rotehuet meg hadde bestilt feil. Og så skjedde det mye rart, så blææææh. Typisk min flaks :( Så da blir det spennende når/om EL kommer. Heldigvis mindre ubehag i eggstokken jeg skulle sjekke da.
 
Nå blir jeg litt forvirret. Bor du i Bergen? [emoji4]
 
Nå blir jeg litt forvirret. Bor du i Bergen? [emoji4]

Nei, men studerer her og har halve familien her :) Bodde her for noen år siden i 2 år. Er her for et par eksamener og levere inn bacheloroppgaven :oops:
 
Vil tro det blir godt å få levert inn oppgaven! Husker den følelsen jeg hadde da jeg leverte min, var en blanding av småangst fordi jeg ikke kunne gjøre noe mer fra eller til på selve oppgaven og en himla lettelse for å slippe og sitte mer med den.
 
Vil tro det blir godt å få levert inn oppgaven! Husker den følelsen jeg hadde da jeg leverte min, var en blanding av småangst fordi jeg ikke kunne gjøre noe mer fra eller til på selve oppgaven og en himla lettelse for å slippe og sitte mer med den.

Jeg er bare stressa. Har vært så mye dette halvåret at jeg nå sitter med 1/3 av oppgaven ferdig og skal levere den inn på onsdag. I løpet av de dagene skal jeg også ha en eksamen til, om ikke dette var nok mas.. Gir litt opp kjenner jeg. Og så er det bare å bite sammen tennene på nytt og komme seg gjennom det. Men gleder meg til jeg er ferdig ja :( Har dog 1 eksamen igjen i september før jeg er helt helt ferdig med bacheloren.
 
Kan jeg spørre hva du studerer?[emoji4]

Bachelor i pedagogikk :) Fryktelig kjedelig i teorien, men spennende i praksis. Har vært vikarierende lærer for en 7 klasse i våres noen måneder + at jeg er fungerende baseleder på en SFO med 3 klassinger for tiden.
 
Back
Topp