Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 1, yaay

Da kom tanta plutselig gitt, 3 dager før forventet :( Mulig EL var onsdag og IKM om 2 dager, men hadde jeg regnet tilbake med vanlig lutefase hadde EL vært mandagen den 27.3, og da var jo ikke smilefjeset kommet ennå. Så holder en knapp på at EL var torsdagen.

Ikke bestemt meg helt om jeg skal ta letrozol eller ikke denne runden.. Nå kræsjer jo egentlig alt med datoene for IVF i juni uansett..

Og for å toppe det vil jeg ha mensen nok halve turen til Spania nå i påsken :bored: God påske dere, faen altså......

Føler med deg. Tanta kom her også i dag, på hyttetur med hele svigerfamilien [emoji26] Herlig å starte morgenen med å spurte forbi hele gjengen mens det rant ut av meg [emoji15]
Ikm skulle også vært først om noen dager til her hos meg...men vil anta at vi nok gjerne begge to har hatt en rar syklus etter SA..dessverre [emoji17] håper det går fort over hos deg, at du slipper å blø altfor mye på ferien din
 
Føler med deg. Tanta kom her også i dag, på hyttetur med hele svigerfamilien [emoji26] Herlig å starte morgenen med å spurte forbi hele gjengen mens det rant ut av meg [emoji15]
Ikm skulle også vært først om noen dager til her hos meg...men vil anta at vi nok gjerne begge to har hatt en rar syklus etter SA..dessverre [emoji17] håper det går fort over hos deg, at du slipper å blø altfor mye på ferien din

God klem til deg også ❤
 
Huffda, sender deg en stor klem, håper tanta er snill med deg [emoji173] [emoji173][emoji173]
 
Klem ❤️
 
Stor klem[emoji171][emoji171]
 
Jeg er bare så lei nå :( Føler det aldri vil bli min tur..
 
Neeeei, så kjipt :(
Tipper at du har hatt en streifer med de testene der. Den tanta er ubarmhjertig.... Men jeg håper virkelig at du får kosa deg på ferietur likevel! Din tur kommer, det vet du!
 
Som så mange andre her skriver, din tur kommer! Veien dit er dessverre bare vanvittig tung og kronglete. Jeg tipper at neste forsøk sitter ordentlig, for nå kan det ikke være flere streifere innom, den kvota er brukt opp. Prøv å slappe av og kose deg i ferien sånn at du får samlet opp ny positiv energi og nye krefter til nytt forsøk før sommeren. Jeg har trua på at du rekker det :) Store varme påskeklemmer sendes din vei ❤
 
CD 2

Tanta er ikke snill heller vet du :( Ahhhh, lei.
 
Skjønner godt det[emoji20] Men så må man jo bare fortsette å prøve, for det er jo ikke noe annet å gjøre[emoji173]️
Her spotter jeg i dag så får se hvordan det går med spiren min denne gangen. Ikke lyst på enda en kjemisk/sa...
 
CD 2 forts.

Hm.. Har egentlig landet litt på at jeg har hatt kjemisk. Fikk jo en svak strek lørdag (9 dpo) og tanta er mer hissig enn vanlig. Mye av de samme smertene som etter SA. Så da er vi oppe i 2 SA og 3 kjemiske (som jeg vet om).. Nå må den vel sitte snart? :(

Letrozol hentet på apoteket, så begynner med det imorgen. Trooooor jeg mulig skal prøve meg på temping da jeg har sovet litt bedre siste tiden, men må lete fram termometeret da når jeg kommer hjem igjen. Antar EL blir mellom 28-30 april.

Og bare noen timer til jeg reiser til Spania. Sykt kjipt å ha tanta der (igjen - skulle vært 9 uker på vei), men får gjøre det beste ut av ting.
 
CD 4

Nyter varmen. Blør fortsatt en del, så håper det gir seg snart. Dag 2 med dobbel letrozol :) Og lite skrytebilde:

IMG_5889.JPG
 
CD 2 forts.

Hm.. Har egentlig landet litt på at jeg har hatt kjemisk. Fikk jo en svak strek lørdag (9 dpo) og tanta er mer hissig enn vanlig. Mye av de samme smertene som etter SA. Så da er vi oppe i 2 SA og 3 kjemiske (som jeg vet om).. Nå må den vel sitte snart? :(

Letrozol hentet på apoteket, så begynner med det imorgen. Trooooor jeg mulig skal prøve meg på temping da jeg har sovet litt bedre siste tiden, men må lete fram termometeret da når jeg kommer hjem igjen. Antar EL blir mellom 28-30 april.

Og bare noen timer til jeg reiser til Spania. Sykt kjipt å ha tanta der (igjen - skulle vært 9 uker på vei), men får gjøre det beste ut av ting.

Jeg har hatt veldig mange slike skyggestreker, men har ikke vært kjemisk...[emoji173]️
 
Last edited:
Jeg har hatt veldig mange slike skyggestreker, men har ikke vært kjemisk...[emoji173]️

Kjenner kroppen veldig godt nå og vet at det utifra blødningen som har vært at det har vært en kjemisk.
 
Kjenner kroppen veldig godt nå og vet at det utifra blødningen som har vært at det har vært en kjemisk.
Forstår godt hva du mener.. Jeg kjente også god forskjell på det selv. Kroppen kan reagere veldig på sa/kjemisk..
Får håpe det blir bedre denne runden!
 
Forstår godt hva du mener.. Jeg kjente også god forskjell på det selv. Kroppen kan reagere veldig på sa/kjemisk..
Får håpe det blir bedre denne runden!

Håper på det ❤❤
 
Back
Topp