Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Må bare tipse om en deilig mini-dessert ❤

150 g fryste jordbær
Ca 15-20 g melis
En halv liten sitron
Vann etter tykkelse

Kjør alt i foodprosessor (selvfølgig kun saften fra sitronen). Smak til med mengden melis og ha i vann etter hvor tykk/tynn du ønsker.

Helt himmelsk og veldig lite kalorier ;)
 
Må bare tipse om en deilig mini-dessert ❤

150 g fryste jordbær
Ca 15-20 g melis
En halv liten sitron
Vann etter tykkelse

Kjør alt i foodprosessor (selvfølgig kun saften fra sitronen). Smak til med mengden melis og ha i vann etter hvor tykk/tynn du ønsker.

Helt himmelsk og veldig lite kalorier ;)
Hørtes godt ut :) Må prøves!
 
Må bare tipse om en deilig mini-dessert [emoji173]

150 g fryste jordbær
Ca 15-20 g melis
En halv liten sitron
Vann etter tykkelse

Kjør alt i foodprosessor (selvfølgig kun saften fra sitronen). Smak til med mengden melis og ha i vann etter hvor tykk/tynn du ønsker.

Helt himmelsk og veldig lite kalorier ;)
Åh, takk for tipset! Jeg har norske jordbær fra i sommer i fryseren som jeg bør bruke litt av. Det skal jeg prøve ut :)

Og så sender jeg deg atter en gjeng med klemmer og gode tanker [emoji173] Det er forferdelig dette gamet :( Håper du kommer deg på beina igjen snart, men det er selvfølgelig viktig å ta seg tid til å sørge også!
 
Må bare tipse om en deilig mini-dessert [emoji173]

150 g fryste jordbær
Ca 15-20 g melis
En halv liten sitron
Vann etter tykkelse

Kjør alt i foodprosessor (selvfølgig kun saften fra sitronen). Smak til med mengden melis og ha i vann etter hvor tykk/tynn du ønsker.

Helt himmelsk og veldig lite kalorier ;)

Det hørtes veldig godt ut!
 
Må bare tipse om en deilig mini-dessert [emoji173]

150 g fryste jordbær
Ca 15-20 g melis
En halv liten sitron
Vann etter tykkelse

Kjør alt i foodprosessor (selvfølgig kun saften fra sitronen). Smak til med mengden melis og ha i vann etter hvor tykk/tynn du ønsker.

Helt himmelsk og veldig lite kalorier ;)
Mååå prøves!! [emoji7][emoji7]
 
CD 9
Idag kjenner jeg litt ekstra på sorgen, men jeg klarer ikke helt sette fingeren på hvorfor. Mulig jeg gjør meg en bjørnetjeneste når jeg ser hvor de som har termin herifra rett da jeg hadde er i løypa (skulle vært nesten 6 uker nå..), men jeg blir også veldig nedfor når jeg ser gravide og babyer :( Det er så utrolig vondt.

Håper virkelig jeg får eggløsning om en ukes tid, ellers tror jeg nok jeg vil slite psykisk fremover :sorry:
 
CD 9
Idag kjenner jeg litt ekstra på sorgen, men jeg klarer ikke helt sette fingeren på hvorfor. Mulig jeg gjør meg en bjørnetjeneste når jeg ser hvor de som har termin herifra rett da jeg hadde er i løypa (skulle vært nesten 6 uker nå..), men jeg blir også veldig nedfor når jeg ser gravide og babyer :( Det er så utrolig vondt.

Håper virkelig jeg får eggløsning om en ukes tid, ellers tror jeg nok jeg vil slite psykisk fremover :sorry:
Sender over en god klem kjære du[emoji169][emoji169][emoji169]
 
Mange klemmer[emoji173][emoji173] Det er klart det er en stor sorg[emoji173] Huff, vondt at det skal være så himla vanskelig for enkelte[emoji22]
 
[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Store klemmer til deg ❤❤❤
 
Sender deg en god klem <3
 
[emoji171][emoji171][emoji171] mange klemmer
 
Mange klemmer[emoji173][emoji173] Det er klart det er en stor sorg[emoji173] Huff, vondt at det skal være så himla vanskelig for enkelte[emoji22]

Ja, når vi først blir gravide så bør vi i hvertfall slippe dette :( Nå er jeg jo heldig i forhold til blant annet deg som opplever mye kluss etter SA, men det er jo en SA vi aldri skulle hatt noen av oss.. Reagerte ikke slik i april i fjor (kjemisk 3+6 cirka), men da var det "bare" letrozol inne i bildet, så innsatsen var ikke like stor. Og ikke minst presset om at neste IVF må vi faktisk lykkes om jeg skal ha barn de kommende årene.. Ellers blir det ufrivillig prøvestopp (med IVF i hvertfall) minst et par år grunnet økonomien..
 
CD 9 forts.

Var hos legen idag og fikk ny kur med letrozol (30 tabl) jeg kan hente når mensen kommer neste gang. Tviler jo på noe skjer denne runden, uansett om EL kommer. Han var også veldig lei seg på våre vegne, og skjønte godt at jeg var langt nede.

Mht eggløsning denne måneden følger jeg med på eggløsningsslim (alltid det sikreste tegnet hos meg da det er masse dagene før EL og wooops borte dagen etter EL de gangene jeg har eggløsning) og begynner vel med EL-tester til helgen. Har bare digital (CB) så gidder ikke starte tidligere da det blir dyrt i lengden. Og EL har uansett kommet 10-11 dager etter endt kur hver gang med letrozol så den skal jo være rimelig klar på dato om jeg får eggløsning. Det vil si at mulig eggløsning vil være neste mandag eller tirsdag. Tar også blodprøve cirka 1 uke etter positiv test bare for å dobbeltsjekke. Glemte spørre legen om dette da, men han er grei på sånt. Får sende de en forespørsel om dette hvis jeg får fast smilefjes.

Akupunktur blir tatt 1 gang ukentlig de kommende månedene. Slipper betale hver gang, men heller får samlet opp og betaler når jeg har midlene til det (dvs ved lønning). Veldig greit da økonomien som fortalt tidligere er relativt elendig i skrivende stund. Så blir nok hardkjør på jobb med ekstra timer på skolen de kommende ukene før påske nå før jeg må virkelig fokusere på eksamen og innlevering av bachelor. Sistnevnte er så vidt startet opp med, har ikke hatt ork å se på den siden det gikk galt.. Og i 4 uker fikk jeg ikke gjort noe heller grunnet hodepine og lite fungerende kropp under behandling. Sjarmerende nå når det bare var bortkastet..
 
Jeg håper Letrozolen gjør så egget popper ut og at det blir spire av det ❤️

Jeg håper også at du føler deg bedre snart, det fortjener du. Du skal bli mamma!! Det ble bare dessverre utsatt, klem.
 
Du er skikkelig tøff som klarer både jobb og skole og samtidig går gjennom dette prøverørshelvetet, og sliter økonomisk. Det står det respekt av [emoji171]
Jeg er sikker på at du kommer i mål en dag, ikke gi opp. Du er skikkelig sterk! Nå satser vi alt på at det blir baby neste gang [emoji92] sender masse babystøv til deg [emoji92]
 
Du er skikkelig tøff som klarer både jobb og skole og samtidig går gjennom dette prøverørshelvetet, og sliter økonomisk. Det står det respekt av [emoji171]
Jeg er sikker på at du kommer i mål en dag, ikke gi opp. Du er skikkelig sterk! Nå satser vi alt på at det blir baby neste gang [emoji92] sender masse babystøv til deg [emoji92]

Det som er så synd er jo at jeg sliter økonomisk på grunn av denne prøvingen.. Uten hadde jeg/vi klart oss mer enn bra :shifty: Men men, det er verdt det, bare kjipt nå som det står på som verst..
 
Det som er så synd er jo at jeg sliter økonomisk på grunn av denne prøvingen.. Uten hadde jeg/vi klart oss mer enn bra :shifty: Men men, det er verdt det, bare kjipt nå som det står på som verst..

Forstår det... det er jo sabla dyrt .. [emoji17]
Men jeg tenker at det er verdt pengene enten man lykkes til slutt eller ikke.
For er det en ting jeg garantert hadde angret på, hadde det vært at vi ikke prøvde.
Så får heller penger bare være penger og så får man leve trangt akkurat nå. Men det går over, og plutselig har dere en unge som suger penger istedet [emoji6]
 
Du er skikkelig tøff som klarer både jobb og skole og samtidig går gjennom dette prøverørshelvetet, og sliter økonomisk. Det står det respekt av [emoji171]
Jeg er sikker på at du kommer i mål en dag, ikke gi opp. Du er skikkelig sterk! Nå satser vi alt på at det blir baby neste gang [emoji92] sender masse babystøv til deg [emoji92]

Signerer denne. Du er kjempesterk!
 
Back
Topp