Vegghyller

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Hva har du, og hva har du i dem?

Jeg har lyst på noen hyller til nips, bilder etc, men også noen for oppbevaring. Er litt usikker på hva jeg vil ha. Åpen løsning vil kanskje bli for støvete?
 
Har ikke særlig vegghyller, men har en sånn stor kallax med 16 rom da. 3 av rommene har jeg gjort om til skuffer med andre knotter (ebay). Der har jeg strikkepinnene mine sortert da. Har ett rom med en dør. Der har jeg masse glass med forskjellig som knapper, maskemarkører og slikt da. De 2 andre øverste rommene oppe er fyllt opp med strikkebøkene, som i seg selv syns jeg er pynt [emoji23] og ett rom med en knall gul retro skål. Har litt ymse i noen av de ledige rommene, de er ikke mange altså. Men litt lys, strikkebolle, antikk smykkeskrin, håndfigurer. Har 6 stoffskuffer full med garn nederst i denne da.

På toppen av hele greia er det vase med tulipaner og lyshus og en pinup figur.
 
Jeg har en del Montana-hyller. Pluss for at det er bra kvalitet og de er pene, og mange muligheter! Minus for høy pris :)
 
Lite hyller hos oss.
Men vi har 3 bildelister fra ikea med bilder, ting barna har lagd og 2 små kunstige blomster.
Der er det rammer med litt farger på for å live litt opp på en lys vegg.
 
Har ikke særlig vegghyller, men har en sånn stor kallax med 16 rom da. 3 av rommene har jeg gjort om til skuffer med andre knotter (ebay). Der har jeg strikkepinnene mine sortert da. Har ett rom med en dør. Der har jeg masse glass med forskjellig som knapper, maskemarkører og slikt da. De 2 andre øverste rommene oppe er fyllt opp med strikkebøkene, som i seg selv syns jeg er pynt [emoji23] og ett rom med en knall gul retro skål. Har litt ymse i noen av de ledige rommene, de er ikke mange altså. Men litt lys, strikkebolle, antikk smykkeskrin, håndfigurer. Har 6 stoffskuffer full med garn nederst i denne da.

På toppen av hele greia er det vase med tulipaner og lyshus og en pinup figur.

Ja vi har en sånn I kjelleren. Jeg klarer ikke helt å utnytte potensialet, og vet ikke helt om jeg liker den eller ikke :)
 
Jeg har en del Montana-hyller. Pluss for at det er bra kvalitet og de er pene, og mange muligheter! Minus for høy pris :)

Ser ut som en litt mer fleksibel kallax. Egentlig likte jeg det :)
 
Lite hyller hos oss.
Men vi har 3 bildelister fra ikea med bilder, ting barna har lagd og 2 små kunstige blomster.
Der er det rammer med litt farger på for å live litt opp på en lys vegg.

De har jeg tenkt litt på selv, så de er så absolutt med I vurderingen. Jeg føler jo at det meste av hyller er dype hyller, og det er jeg ikke så glad i når jeg vil framheve pynt og bilder.
 
De har jeg tenkt litt på selv, så de er så absolutt med I vurderingen. Jeg føler jo at det meste av hyller er dype hyller, og det er jeg ikke så glad i når jeg vil framheve pynt og bilder.
Ja det var det vi også følte. Og så ville vi likevel ha mulighet til å ha fremme noe av det barna har laget, pluss noen bilder.
Har 3 hyller over hverandre.
 
Har 2 hvite åpen-løsning hyller, har bilder av barna, klokke å et stearinlysbur. I stua over tv :) må ofte tørke støv men har ikke gått lei dem enda.
 
Har ikke særlig vegghyller, men har en sånn stor kallax med 16 rom da. 3 av rommene har jeg gjort om til skuffer med andre knotter (ebay). Der har jeg strikkepinnene mine sortert da. Har ett rom med en dør. Der har jeg masse glass med forskjellig som knapper, maskemarkører og slikt da. De 2 andre øverste rommene oppe er fyllt opp med strikkebøkene, som i seg selv syns jeg er pynt [emoji23] og ett rom med en knall gul retro skål. Har litt ymse i noen av de ledige rommene, de er ikke mange altså. Men litt lys, strikkebolle, antikk smykkeskrin, håndfigurer. Har 6 stoffskuffer full med garn nederst i denne da.

På toppen av hele greia er det vase med tulipaner og lyshus og en pinup figur.
Ååh, hørtes ut som drømmehylla mi :Heartred
 
Har turkise vegghyller fra ikea på stua :) Der har jeg pyntesaker og bilder. På vaskerommet har jeg også noen vegghyller, disse bruker til opbevaring av småtjafs.
 
Back
Topp