Vedr fysioterapi ved bekkenløsning

Aaavinter

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Junispirene24❤️
Hei.

Noen av dere som har erfaring av fysioterapi ved bekkenløsning?

Slik jeg forstår kan jeg bare avtale time med en fysioterapaut som har kommunal avtale, men må det være i kommunen jeg bor i eller kan det feks være nabokommunen?

Er svært dårlig fysio tilbud i hjemmekomunen og det kommer til å bli tungvindt mtp jobb.

Noen som vet?
 
du kan kontakte den fysio du ønsker selv. Jeg går ikke til fysio i kommunen jeg bor i.
 
Jeg hadde første time hos manuellterapeut i dag. Han trakk i meg og jeg føler meg bedre allerede [emoji5]️
 
Jeg hadde første time hos manuellterapeut i dag. Han trakk i meg og jeg føler meg bedre allerede [emoji5]️

Så bra!

Hvordan behandling får du hos manuelterapaut? Har aldrig vært hos en så dette hørtes spennende ut.

Jeg har vært litt hos behandling hos kiropraktor da jeg har gått til kiropraktor behandling også før graviditet, grunnet bekken og ryggplager(har en kiropraktor som er veldig flink i mange området og som også er spesialist på gravide:happy:) og har der fått behandling som har hjulpet noe, men både han og jeg er enig at jeg trenger å komme meg til fysio for å starte litt mer forebyggende behandling og trening, så jeg kanskje kan unngå at det blir så veldig mye verre. Satser på det hjelper;)
 
Jeg har ikke gått til fysioterapeut denne gangen. Bare kiropraktor. For meg er det dette som fungerer best. Har også fått øvelser av kiropraktoren min (i tillegg til av meg selv. [emoji6] )
 
Så bra!

Hvordan behandling får du hos manuelterapaut? Har aldrig vært hos en så dette hørtes spennende ut.

Jeg har vært litt hos behandling hos kiropraktor da jeg har gått til kiropraktor behandling også før graviditet, grunnet bekken og ryggplager(har en kiropraktor som er veldig flink i mange området og som også er spesialist på gravide:happy:) og har der fått behandling som har hjulpet noe, men både han og jeg er enig at jeg trenger å komme meg til fysio for å starte litt mer forebyggende behandling og trening, så jeg kanskje kan unngå at det blir så veldig mye verre. Satser på det hjelper;)
Hadde heller aldri hørt om, men fikk tips om at han var flink på bekkenløsning.

Han ba meg gå på gulvet og så av det hvor problemet var. Spurte masse spørsmål. Så klemte han meg på ryggen og bekken så jeg hylte for å bekrefte. Trakk i beinet og ryggen for å få på plass ledd, og jeg ble mye bedre med en gang. Gikk en god tur med vogn etterpå og var bare litt øm, ikke vond som jeg hadde vært etter 10 min ellers [emoji3] Skal ha oppfølgingstime neste uke [emoji5]️
 
Back
Topp