Vasker dere alle nye klær?

Skyller opp alt av både nytt og det vi har/å de vi har fått. Får jeg 'min' duft på klærne også:)
 
Det holder jeg på med også nå. :)

Men jeg trenger tips angående en kjempesøt plysjdress med polyester"pels" som svigermor har kjøpt til junior. Etter at jeg vasket den blir pelsen liksom så "tova", eller dressen ser så brukt ut, ikke sånn fin og fluffy som den var. Finnes det noen form for børste jeg kan bruke for å få den fluffy igjen? Har en lue med samme problem også. Litt kjedelig når helt nye ting ser godt utvaska ut. Har ikke tørketrommel.
 
Det holder jeg på med også nå. :)

Men jeg trenger tips angående en kjempesøt plysjdress med polyester"pels" som svigermor har kjøpt til junior. Etter at jeg vasket den blir pelsen liksom så "tova", eller dressen ser så brukt ut, ikke sånn fin og fluffy som den var. Finnes det noen form for børste jeg kan bruke for å få den fluffy igjen? Har en lue med samme problem også. Litt kjedelig når helt nye ting ser godt utvaska ut. Har ikke tørketrommel.


Har brukt en kattebørste på nyrenset lammeskinn for å få det mer fluffy men vet ikke om det funker på polyester
 
Hm. Gode forslag mottas med takk! :) Det er en sånn liten "bamsedress" med hette med ører som ungen ser ut som en liten bjørn i. :)
 
Back
Topp