Vaskehjelp på slutten av svangerskapet??

En tråd i 'September 2017' startet av Ally_Ma, 13 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Ally_Ma Betatt av forumet Septembergull'17

Noen som har erfaring med å leie vaskehjelp? Lurer litt på hvor mye man må regne med å betale sånn ca for rengjøring av en leilighet på 85 kvm.
    Jeg har ikke sjans å få gjort noe særlig husarbeid slik formen er nå, og vi skal snart ha visning for boligsalg, i tillegg til at jeg gjerne vil ha det skikkelig rent før baby kommer. Mannen vasker, men synes kanskje ikke han gjør det så nøye som jeg gjerne skulle hatt det Han er flinkere på å vedlikeholde ved å moppe raskt over og sånn..

2. TKW Forelsket i forumet Septembergull'17

Jeg betaler lillesøster 500kr/uka for å vaske bad, kjøkken og gulv. Hun er 16 og trenger pengene, jeg er sliten og får ikke til å krype rundt på gulvet lenger. Det tar henne et par timer, og er vel verd pengene.

• Liker Liker x 2
  3. Babymama88 Bli kjent med forumet

Vi betaler 450kr per gang for vask av kjøkken, bad, støvsuge og vaske alle gulvene og bytte sengetøy. Leiligheten er Ca 80kvm

• Liker Liker x 1
  4. Moffe85 Andre møte med forumet

Vi har vaskehjelp på leilighet på 100kvm. Kommer 2 hver uke. Med en mann Som jobber mye å en aktiv 2 åring i hus, pluss en sliten gravide kropp er dette en luksus det er verdt å unne seg. Vi har funnet ut at dette er den beste par terapien vi kunne invistert i , da hus arbeid er noe av det vi diskuterte mye.. vi betaler 170kr timen. Så ca 400 kr hver gang.

• Liker Liker x 1
  5. tonjecathrine Forumet er livet Septembergull'17 Oktoberskatter 2014

Vurderer å få det. Vi har 160kvm på 3 etg, men vil egentlig bare ha noen som tar stue/kjøkken grundig, gangen, bad og toalettrom. Vurderer å bare legge ut på småjobb på finn og se hva som melder seg. Kan jo hende en student trenger litt extra cash

• Liker Liker x 2
  6. Gøme Flørter med forumet

Vi skal også ha visning neste uke. Har bestilt vaskehjelp. Hun tar 200kr t inkl moms. Fått henne anbefalt så er veldig spent på jobben hun gjør. Vet heller ikke hvor lang tid hun kommer til å bruke på vårt rekkehus på 2 etg, ca 100 kvadrat. Har prøvd flere tidligere men aldri vært skikkelig fornøyd. Jeg ønsker en som er skikkelig grundig. Tar dusjdører, under putene i sofaen, lysekrone ved behov, lister ved behov osv. Å dra kjapt over gulvene klarer jeg fint selv. Så heller en time ekstra og at det er grundig tenker jeg

• Liker Liker x 1

Del denne siden