Vaske klær

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Hvor ofte vasker dere klær?

Vi har vaskerom og vasker klær ca to ganger i uka [emoji4]
 
Cirka en gang i uka. Antar det tar seg opp når babyen kommer :p
 
Vi vasker sengetøy og håndklær + undertøy og sokker én dag i uken. Hvor ofte vi vasker klær varierer veldig. Nå som jeg går hjemme og stort sett går i strikkekjoler som ikke trenger å vaskes så ofte (høygravid) og pysj og mannen går i arbeidsklær mandag-fredag blir det ikke så mye klesvask.
 
Varierer veldig. Tar et skippertak i ny og ne, andre perioder vasker jeg en vask hver andre dag.
 
Stort sett daglig. Dvs, helst daglig eller så hoper det seg opp. Vi er fem. (og yngste drikker av åpen kopp i bhg så det kommer minst et vått skift hver dag derfra)
 
Kun på søndager. Vi har faste dager i blokken.
 
Varierer. Vasker når jeg ca har en full maskin. Håndkler og sengetøy ca 1 gang for uken, pluss 2-3 maskiner vanlig tøy. Ull og slikt kommer i tillegg i egen maskin.
 
Burde helst vasket en maskin daglig eller annen hver dag. Men hoper seg ofte opp [emoji85]
 
Det blir ofte hver andre dag pga liten maskin og mye klær som hoper seg opp
 
Minst en gang om dagen helst. Eldste elsker sølepytter og sandkassa i bhg så det er møkkete klær hver eneste dag. Det verste er at den sanden setter farge på klærne( til å med på regntøyet) så må vaske hele tiden for at det ikke skal sette seg.
 
Hver dag.. Gulpebaby i hus. Så går sykt med kluter og håndklær.
 
Back
Topp