Varsel ved bruk av app og pc

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Hei!
Jeg bruker forum både via app og via pc(hjemmeside i browser) og det irriterer meg at varsler henger igjen fra hvert sted. Jeg er jo logget inn begge steder, så når jeg bruker pc og ser på ting burde disse varslene om f.eks. nye innlegg ikke stå som ulest når jeg ser på varsler i appen en time etterpå.

Jeg bruker andre "forum" og disse klarer dette fint (bl.a. Facebook).

Er det planlagt en teknisk løsning på dette problemet?
 
Hei!
Jeg bruker forum både via app og via pc(hjemmeside i browser) og det irriterer meg at varsler henger igjen fra hvert sted. Jeg er jo logget inn begge steder, så når jeg bruker pc og ser på ting burde disse varslene om f.eks. nye innlegg ikke stå som ulest når jeg ser på varsler i appen en time etterpå.

Jeg bruker andre "forum" og disse klarer dette fint (bl.a. Facebook).

Er det planlagt en teknisk løsning på dette problemet?

Hei,

Takk for at du sier ifra. Dette var helt nytt for meg, for hos meg står det ikke varsler på på pc etter jeg har sett dem i appen.
Hvilken av appene er det du bruker?
 
Vi har testet dette frem og tilbake i dag, og finner ikke at varsler henger igjen etter man har lest dem. Hverken i iOS eller android
 
Mine varsler driver bare og herjer. Jeg har varsler, men får ikke se dem fordi det plutselig ikke har vært noen varsel noensinne [emoji14] også Android app. Må lukke og åpne den flere ganger før det funker igjen.
 
Mine varsler driver bare og herjer. Jeg har varsler, men får ikke se dem fordi det plutselig ikke har vært noen varsel noensinne [emoji14] også Android app. Må lukke og åpne den flere ganger før det funker igjen.
Den får jeg også noen ganger.
 
Se skjermbilder tatt nå. Ingen varsler fra app, 500 fra web.
f4fcf840f003b2f71e9aa5b549455e51.jpg

39f7398d9421cd442c7979e0f1b1c701.jpg
 
Eller nå har jeg sitti på pc en stund. Null varsler der. 27 på app. Som jeg har lest alle av. Og de røde prikkene går ikke vekk ved å oppdatere på nytt heller.

dfdf37c761f6bfa7102dbccaf24aef5b.jpg

d94f8d5ec253692d8f84947d6aaaf00d.jpg

7a03141c2899a8ec09a6eac51d45e898.jpg
 
Back
Topp