Varsel i appen - Android.

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Da appen kom ny fikk jeg varsel om nye innlegg i tråder og nye tråder og alt som var selv om jeg krysset det bort, men det gikk seg heldigvis til uten at jeg fant helt ut hva jeg måtte ta bort

Nå har telefonen vært på verksted og bøker tilbakesatt til fabrikkinnstillinger og jeg måtte laste appen på nytt og det haglet på med varsel.

Så etter å ha fjernet det jeg ikke ville ha, og likevel få det, krysset jeg i dag bort alt. Ingen varsel aktivt.

Og likevel.
Ti varsel neste gang jeg åpner appen.

Er det en bug? Jeg fikk det da tilslutt slik jeg ville sist, hva et nøkkelen? Den som aner må gjerne si fra. Jeg vil ikke ha varsel om at det er x nye innlegg i en tråd jeg følger. (jeg vil ha varsel om sitat og helst nye tråder i abb forum, slik jeg alltid har hatt det, men mest av alt, slippe varsel om nye innlegg i fulgte tråder. Jeg leser trådene om jeg vil
 
Hei,

Tror du bare må forsøke å redigere innstillingene dine igjen.
Jeg sliter selv litt med push-varsel innstillinger i diverse apper. Noen ganger varsler de om ting jeg ikke ønsker lenger, andre ganger ikke. Tror dessverre dette er ett generelt problem med de fleste apper som finnes der ute.. :)
 
Hei,

Tror du bare må forsøke å redigere innstillingene dine igjen.
Jeg sliter selv litt med push-varsel innstillinger i diverse apper. Noen ganger varsler de om ting jeg ikke ønsker lenger, andre ganger ikke. Tror dessverre dette er ett generelt problem med de fleste apper som finnes der ute.. :)
Dette burde jo ikke gi noe, hva skal jeg fjerne liksom?
5a6617db4d035ff340317aaf98a19504.jpg
 
Push-varsler gir deg meldinger til telefonen (øverst), mens varsler når du åpner appen er noe annet. Kanskje det endres et annet sted? Jeg har skrudd av Push-varsler, men får fortsatt varsler i app. Det er sånn jeg vil ha det så ingen ser at jeg har varsler fra BV forum på jobb. Selv om nok ingen her hadde kjent det igjen.
 
Det er bare der varsler kan styres og det har fungert før
 
Back
Topp