Varme = Mye vann

T

Turid-Laila

Guest
Jeg spiser forsåvidt rimelig sunt og drikker mye. Men fytti. Denne varmen gir meg vann i kroppen. Og vann i kroppen gir meg følelsen av å være oppblåst. Og oppblåst gir meg følelsen av å være mye større enn jeg er igjen da.

Blir en litt ond sirkel oppi hodet mitt. Vekta viser 1 kg pluss også. Det hjelper ikke [emoji37][emoji23]

Andre som føler varmen for tiden jobber mot en?
 
Slapp av, det forsvinner med varmen :) Får alltid litt vann i kroppen når det er varmt, men det forsvinner ganske kjapt sammen med temperaturen... Fokuser på å fortsette å spise sunt og variert, så går det nok veien:happy:
 
Slapp av, det forsvinner med varmen :) Får alltid litt vann i kroppen når det er varmt, men det forsvinner ganske kjapt sammen med temperaturen... Fokuser på å fortsette å spise sunt og variert, så går det nok veien:happy:
Det gjør jeg altså. Mat er vanskelig i varmen. Har ikke så stor matlyst da jeg. Så foretrekker helst kald mat. Salat og slikt. Ikke at jeg får det da alltid. Unger krever annet [emoji23] Men ja. Jeg fokuserer på å holde det slik jeg normalt gjør [emoji5]
 
Føler med deg, ser ut som at jeg er i 2 trimester :hilarious: ingen baby i magen her gitt :p
 
Back
Topp