Varm!!

Det var værste sommeren jeg har hatt. Og den syke varmen som var da.

Synes det er grusomt å ta en dusj. Dusjer i nesten kaldt vann i forhold til normalt. For å klare å stå der litt.
Vanligvis er jeg den kalde av meg, med ullsokker og ullgenser, mens mannen min går rundt i t-skjorte og tynne bomullsokker. Nå går han i genser og spør meg om jeg ikke synes det er kaldt (vi har justert ned termostaten litt :p) mens jeg går rundt i singlet og er varm!
 
Denne gangen har jeg ikke helt kontroll. Kvalmen kommer hvis jeg er sulten. Kvalmen kommer hvis jeg er for varm. Kvalmen kommer hvis jeg er for kald.
Og jeg blir kald og sulten samtidig. Og da kvalm.

Plutselig overoppheter jeg.

Kler av og på hele tiden.

Sist graviditet var det grusomt i 2 trimester. Elsket å være på jobb, i bilen eller hjemme med aircondision på full guffe og alle vinduer mørklagte. Det børste jeg gjorde var å gå fra jobb til bilen eller fra bilen og hjem.
 
Vanligvis er jeg den kalde av meg, med ullsokker og ullgenser, mens mannen min går rundt i t-skjorte og tynne bomullsokker. Nå går han i genser og spør meg om jeg ikke synes det er kaldt (vi har justert ned termostaten litt :p) mens jeg går rundt i singlet og er varm!
Haha, høres veldig likt oss. I tillegg sjokk lufter jeg ved hetetokktene.
 
Back
Topp