Varm og svett - kjerringråd?

bolleiovnenforførstegang

Andre møte med forumet
flere som kjenner på at de er veldig varme og svette nå på tampen av svangerskapet? Jeg får plutselige hetetokter flere ganger ila dagen og blir helt svett og fuktig over hele kroppen og ansiktet. Antar det er helt vanlig ettersom jeg leser at det kan bli varmt i tredje trimester!

Flere som har det sånn og noen som har gode råd evt? Er jo litt ubehagelig å gå rundt som en fuktig klut
 
flere som kjenner på at de er veldig varme og svette nå på tampen av svangerskapet? Jeg får plutselige hetetokter flere ganger ila dagen og blir helt svett og fuktig over hele kroppen og ansiktet. Antar det er helt vanlig ettersom jeg leser at det kan bli varmt i tredje trimester!

Flere som har det sånn og noen som har gode råd evt? Er jo litt ubehagelig å gå rundt som en fuktig klut

Kjenner meg godt igjen. Trodde kanskje at jeg brygget på noe, men er nok bare disse hormonene.. Jeg sliter mest på natta. Kan ikke ligge med dyne uansett hvor tynn den er.

Dessverre ingen spesielle råd. :/ Du har sikkert forsøkt det meste. ❤️
 
Samme her. Går rundt i t skjorte, og tar meg noen turer ut for avkjøling innimellom.
Synes likevel det er værst om natten...
 
Jeg merker også at det begynner å bli varmt. Veldig glad jeg er der nå, og ikke går tredje trimester når det i tillegg er varmt ute!

Hvis jeg er hjemme kler jeg rett og slett av meg litt eller går uten for døra for å få litt frisk og kald luft. I senga stikker jeg føttene utenfor dyna, evt mer av kroppen hvis det er ille. Hvis du kjenner at huden er fuktig kan det kanskje være lurt å tenke på hvilke materialer klærne du bruker er laget av? Har ingen kjerringråd, men.:)
 
Er ikke kjempeplaget, men kan bli veldig varm om natten, og kan gå fort fra å være normal til kjempevarm og tilbake igjen. jeg er egentlig en som alltid fryser, så merker at hormonene spiller meg et puss om dagen, ja :)
 
Jeg blir også varm, spesielt på kvelden før jeg legger meg. For meg hjelper det godt å dusje føttene i kaldt vann (starter med kroppstemperatur, så justerer jeg gradvis nedover til det er på grensa til ubehagelig og jeg begynner så smått å fryse) - det er så deilig, og jeg sovner lettere :)

Jeg syns det er verst på dagen da (for på natta sover jeg om så uten dyne), for jeg kan liksom ikke gå naken... Jeg er en som alltid fryser, men nå svetter jeg i t-skjorte i 18-19 grader (inne) :p
 
Verst på kvelden og natta. Første gang jeg har sett gubben sitte med ullpledd i sofaen, jeg orker ikke ha på varme i stua:smiley-ashamed004. Jeg tar på t-skjorte og drar løse bukser opp over knærne. Og selfølgelig av med sokker. Jeg står litt ute på verandaen, gjerne i en sølepytt, bare pass på at ingen naboer ser deg:laughing002
Det hjelper veldig å kjøle seg godt ned før jeg legger meg
 
har det sånn jeg også. kommer og går, men merker det best når jeg skal legge meg eller på natta. eneste som hjelper er å gå ut og lufter seg også ligger jeg helt naken og kaster av meg dyna når det blir for varmt
 
Back
Topp