Var graviditeten planlagt?

Ikke veldig planlagt, men tanken var at det kunne godt skje nå [emoji4]
 
Veldig planlagt
 
Planlagt! :) Bestemte oss for å prøve på nummer to da sommerferien kom, og før jobbstart i august var jeg gravid. Hvem skulle trodd det??? Sist tok det 32PP! :eek:
 
Gjorde ingenting for å sikre at det ikke skjedde, så er vel til en viss grad planlagt :)
 
Overraskelse! Fortsatt litt i sjokk :laughing002 Men jammen blir det bra også! :Heartred Må jo være en bra en hvis den klarer å komme seg forbi alle de hindringene ;)
 
Last edited:
Prøvd iden august 2017. Ble gravid i juli 2018.
 
Ja, begynte prøvingen i januar. Mistet i MA i april i år, så håper denne sitter helt til april 2019 :)
 
Både og❤️ Var planlagt å bli gravid, men den mnd vi fikk det til så hadde vi bare sex tilfeldig en gang uten å vite om når EL var.. Så beregnet at det skulle bli 1-2 måned pause frem til sept pga jobben til mannen som reiste. Så vi hadde veldig flaks
 
Planlagt :) Prøvd siden starten av 2018. Hadde EXU 12. juni, så det klaffet raskt etterpå! Håper det holder hele veien denne gangen [emoji7]
 
Ikke planlagt. Går ikke på piller og glemte oss èn gang, 1 uke før eggløsning. Noen som vil komme og joine oss [emoji264]
 
Ikke planlagt. Hadde ett «uhell» på ferie, samme som skjedde med nummer 1 [emoji28]
 
Vi hadde ikke planlagt det, og det kom som et sjokk [emoji51] Men kjenner jeg gleder meg allerede, selv om det blir en travel høst [emoji848]
 
Back
Topp