Var graviditeten planlagt, eller ble den en gledelig overraskelse?

Den var planlagt. Men føltes som en overraskelse da det tok (for meg) unormalt lang tid å bli gravid etter MA. Har blitt raskt gravid de to gangene vi har prøvd tidligere, den satt i PP1 sist. Etter styr med kroppen etter MA gikk månedene og jeg begynte faktisk å lure på om vi måtte ha hjelp etterhvert, så jeg forventet ikke å bli gravid da jeg ble det. Vi ble veldig glade! Og så hadde jeg besøk av familien min her, så da kunne jeg si det med en gang og det var også kjekt [emoji4]
 
Planlagt, men fordi det tok så veldig lang tid la vi planene litt på hylla. Derfor forstod jeg ikke at kvalmen kom av graviditet og jeg skjønte det ikke før i uke 7.
 
Så absolutt ikke planlagt, men vi tenkte at «Ok, det går bra med én til». Så viste det seg å være TO på tidlig ultralyd, og vi var i sjokk en god stund [emoji28] Men altså, NÅ er vi ferdige!
 
Planlagt, men tok veldig mye kortere tid enn forventet så litt "uforberedt" blei det.
Høgt ønsket og meir enn velkommen uansett [emoji178]
 
Planlagt
 
Planlagt, men det gikk litt fortere enn vi forventet ☺️ Har mye som skulle vært på stell, men vi er bare glade for at vi kan få barn ❤️
 
Planlagt etter en forferdelig tid med sykdom og operasjon ble jeg endelig gravid etter et halvt års prøving!så ble veldig glad for jeg ble gravid igjen;)
 
Ikke planlagt, han tok det ikke så bra og dro sin vei. Men nå gleder jeg meg mer og mer over det lille livet som vokser i magen <3 Har nok kjærlighet for to!
 
Ikke planlagt i det heletatt. Vi hadde egentlig sagt at to var greit nok. Og det var i alle fall ikke planen å bli gravid igjen 5 mnd etter nr 2 kom. Men absolutt ønsket og elsket [emoji8]
 
Overaskelse :angelic: beste overaskelsen jeg noensinne har fått. Jeg har hatt lyst på barn i mange år men venter på at samboeren skulle føle seg klar. Vel naturen tok valget for han/oss:D
 
Han her var ikke planlagt, men er veldig glad for at jeg er så heldig å skal få en liten til i hus. Dette blir helt klart den siste (4. mann)
 
Back
Topp