Var du mye sykemeldt under svangerskapet?

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Moderator Irene, 4 Okt 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Nille86 Flørter med forumet

Var ikke borte en eneste dag, og veldig stolt av det:) Nå nyter jeg 3 permisjonsuker før lillegutt kommer:)

• Liker Liker x 1
  2. Boblondie Bli kjent med forumet

50% sykemelding siste måneden, men jobbet minst 80% for å bli "ferdig" for å kunne gå ut i permisjon. Var utslitt, med lav blodprosent, jern og B12. Ikke en dag egenmelding eller annet underveis da, og det er jeg litt stolt av. Var rimelig kvalm uke 6-15, og husker lite av denne tiden. Tror jeg så mye i veggen og sofaputa på fritiden

3. januarbarn88 Glad i forumet Augustlykke 2015

Var 100% sykemeldt fra uke 5. Ikke ålreit,tida ble fryktelig lang frem til jobb etter endt permisjon..

4. Etlitehåp Betatt av forumet Sensommerlykke 2017

Ingen sykemelding, men veldig godt med noen dager ferie før permisjonsstart.

5. November25 Glad i forumet Novembergull 2017

100% sykemeldt fra uke 29 pga bekkenløsning. Jobbet hver dag frem til det og skulle ønske jeg hadde klart å jobbe lenger, men kroppen klarte virkelig ikke mer da :/

6. inux Bli kjent med forumet

Jobbet hele svangerskapet, men fikk tilrettelegging på kortere arbeidsdager da det ble litt lenge å stå/gå 8 timer om gangen.

7. Solagreen Glad i forumet Marsboerne 20 18 Julibarna2014

Jobbet 100% helt til 3 uker før. 50% sykemeldt 3 uken før permisjon, var tenkt å begynne fult igjen da, men legen nektet meg og sykemeldte meg 100% de siste to ukene. Tviler på jeg kommer til å klare 100% så lenge denne gangen..

Del denne siden