Vannet er gått !

Gratulerer så masse [emoji173]️
 
Gratulerer så mye med lilleprinsen[emoji170]
 
Etter en natt med litt murringer fikk jeg plutselig følelsen av at noe var på vei ut. Etter en kjapp telefon til fødeavdelingen var plutselig ambulansen utenfor.

Ankomm føden med blålys og ca 5 min etter ambulansen var parkert kom en liten prins til verden i uke 26 +4 Med sine små 850g.

Den lille er komt seg på intensive i kuvøse men hadde overraskende god form. Fikk til og med se og ta på han før han ble hentet av ambulansen [emoji173]
Gratulerer så mye[emoji173]
 
Gratulerer med den lille prinsen :Heartblue håper alt er bra med deg og den lille :Heartblue:Heartred
 
Sniker jeg og, gratulerer så mye og lykke til med ukene som venter!
 
Mars her også,gratulerer så mye [emoji171]håper alt er bra med dere [emoji171]ett lite råd er å skrive dagbok i denne tiden.utrolig godt å få alle tanker som surrer i hodet ned på papiret,og se tilbake på senere [emoji171]ønsker dere masse lykke til[emoji171]
 
Sniker fra Juni. Har fulgt deg fra veldig tidlig da vannet gikk. Gratulerer så mye med en liten fighter! Håper alt går bra med han fremover. Lille bittelille skatten <3
 
Tusen takk for alle gratulasjoner [emoji173] alt står fremdeles bra til, på dag 2 kunne de koble han av respiratoren og på cpap. Og på dag 3 fikk vi endelig lov til og holde han [emoji173]

Å, så godt å høre! Kjempefint med slik fremgang [emoji173]️[emoji1405]
 
Sniker fra mars. Så godt å høre at alt går bra! Gratulerer så mye [emoji173]️
 
Detta blei for mye for hormonene mine. Ligger her å griner. Gratulerer så mye! Håper alt fortsetter å gå bra [emoji170]
 
Ute dag tre er veldig bra! Håper fremgangen fortsetter slik!
 
Gratulerer med en den lille[emoji7] Håper alt fortsatt står bra til med han og dere.
 
Back
Topp