Vannet er gått !

Lollipop95

Betatt av forumet
Begynte plutselig kl 18 i dag. Etter 2 skifterunder måtte eg ty til guttungen sin bleie. Etter 2 timer var denne også full. Etter en kjapp telefon til føden var det bare og kjøre inn.

Ul konkluderte med at vannet var gått men heldigvis sto alt bra til med den lille. Heldigvis var mormunnen lukket og livmorhalsen var normal. Kun 4 dager igjen så er jeg 22+6 og de vil stoppe eventuelle rier og gi lungemodningsspøyte.
Er blitt sykemeldt i 2 uker med stor sansynelighet at denne kommer til og fortsette til det er kommet en liten ut.

Enda ikke fortalt om graviditeten til så mange. Så måtte bare få det ut til noen.
 
Godt at det stod bra til med den lille. Masse lykke til [emoji4][emoji4]
 
Uff, så skummelt! Får håpe lille holder seg inne helt til termin [emoji177]
 
Stor klem, håper lille holder seg inne enda en god stund.
 
Masse lykke til! Krysser fingrene for at lille blir der inne enda noen måneder :)
 
Klem til deg! Håper minien holder seg inne lenge enda ❤️
 
Masse lykke til [emoji173]️ Håper den lille holder seg inni magen en god stund til [emoji4]
 
Sender en god klem til deg og håper alt går bra :Heartred
 
Huff, så skremmende. Håper de klarer å holde lille på plass i magen i mange uker til :Heartred
 
Masse lykke til[emoji173]️håper minien holder seg inne i magen i mange uker til[emoji173]️
 
Mitt vann gikk i uke 17(16+4), men snuppelura mi er fortsatt inne i magen og nå er jeg straks 22 uker. Bare ta livet helt med ro, bli liggende og kanskje det reparerer seg selv! Krysser fingrene for at det går bra for deg! :)
 
Håper den lille holder seg der inne en god stund til :Heartred Masse lykke til videre :Heartred
 
Håper den lille holder seg der inne en god stund til :Heartred
 
Mitt vann gikk i uke 17(16+4), men snuppelura mi er fortsatt inne i magen og nå er jeg straks 22 uker. Bare ta livet helt med ro, bli liggende og kanskje det reparerer seg selv! Krysser fingrene for at det går bra for deg! :)

Takk <3 Krysser fingrene for oss begge. Var på ny kontroll i dag og fostervann var det fortsatt minimalt med så håper det tar seg opp. Heldigvis hadde lille vann i mage og blære.

Nå er vi værtfall to i samme situasjon <3
 
Takk <3 Krysser fingrene for oss begge. Var på ny kontroll i dag og fostervann var det fortsatt minimalt med så håper det tar seg opp. Heldigvis hadde lille vann i mage og blære.

Nå er vi værtfall to i samme situasjon <3

Minimalt er heldigvis mer enn ingenting! Ligg stille, bare gå dersom du må på do. Så får noen hjelpe deg med matlaging og diverse..

Joda, er greit å vite at det er flere i samme situasjon, men jeg skulle heller sett at jeg var i den alene akkurat denne gangen! Gode tanker til deg :*
 
Back
Topp