Vannavgang i uke 28

Smurfetiss

Blir kjent med forumet
Noen som har hatt vannavgang i uke 28 ? Vi ble innlagt i går, vannet er gått og jeg går på antibiotika og rie stillende medisiner ... noen som har vert gjennom det samme ?
 
Har ingen erfaringer med det, men som prematur mamma til to sender jeg deg varme tanker og krysser fingrene for at den lille blir i magen litt lenger :)
 
Vannavgang uke 31 fødte uke 33+1.
Ønsker deg lykke til. Kan være tøft å ruge/ være innlagt. Husk vi er her for deg.
 
Er innlagt selv,men er i uke 36+5. Hadde vannavg 36+3. Hun jeg deler rom med hadde vannavg i uke 30,og vært her knappe 2 uker. Hun fikk riehemmende og lungemodn. 3 dager med antibiotika intrav . Deretter antibiotika i pilleform 4 ganger /dag i en uke.
2 ganger ctg og infeksjonsprøver om morgen. Samme "prosedyre" selv om jeg snart er fullgått (jeg fikk ikke lungemodn og riehemmende). Hun er stabil og får reise hjem på perm nå og da, og det er snakk om at hun kan skrives ut ,men da med polikliniks oppfølging. Så det kan gå veldig bra altså!

Håper du får ruge lenge ,selv om det er en påkjenning. Masse lykke til!
 
Heisann :) foreløpig bra :) er kommet hjem på perm , snart ferdig med antibiotika. Føler meg ikke bra i det hele tatt , men mini ser ut til å holde seg der inne foreløpig :) har fått beskjed om at de setter i gang fødselen hvis han ikke kommer til uke 34 :)
 
Heisann :) foreløpig bra :) er kommet hjem på perm , snart ferdig med antibiotika. Føler meg ikke bra i det hele tatt , men mini ser ut til å holde seg der inne foreløpig :) har fått beskjed om at de setter i gang fødselen hvis han ikke kommer til uke 34 :)
Krysser fingrene for deg [emoji171]
 
Han kom i uke 30 :) 1360 gram og 37 cm :) ble akutt keisersnitt , da han plutselig ikke hadde det så bra i magen lenger .
Foreløpig går alt bra :) han ligger på cpap pga en del pustestopp . Men ellers ser ting bra ut :)
 
Han kom i uke 30 :) 1360 gram og 37 cm :) ble akutt keisersnitt , da han plutselig ikke hadde det så bra i magen lenger .
Foreløpig går alt bra :) han ligger på cpap pga en del pustestopp . Men ellers ser ting bra ut :)
Gratulerer med keiseren.
 
Back
Topp