Vanlig med magesmerter?

mille.

Gift med forumet
Hei. jeg er litt over 5 uker på vei nå. er det vanlig med veldige smerter i magen? Kjennes ut som noen syke menssmerter... Varer de lenge får jeg skikkelig vondt i hodet også. [:(] Og da er det helt forferdelig å være på jobb... [:@]
 
har mensmerter jeg også...men varer ikke så lenge.
 
hadde skikkelige menssmerter mens jeg var i 5 uke..men så lenge du ikke blør så er alt i orden[:)]
det er helt vanlig[:)][:)]
 
Det er bra å høre. er konstant bekymret for at noe skal gå gale!! sliter på... [:o]
 
Det er nok helt normalt ja.. Jeg hadde så mye mensen-smerter at det tok to uker etter mensen skulle komme før jeg fant ut at jeg var gravid.. [8D]
 
Jeg og hadde det, det er nok ganske vanlig.
 
Jeg og hadde mye menssmerter. Men det er bare fordi ledd og alt strekker seg har jeg hørt. Har det av og til nå også. Men det er helt normalt. Bare pass på så du ikke blør, da bør du kontakte legen.
 
Jeg har hatt mensliknende smerter siden 4 uke da jeg testet positiv....
Har vært temmelig bekymra men hører av MANGE at de har det på samme måte - så da klarer jeg å roe meg litt ned med det. Vil jo ikke at noe skal være galt.....
Nå er jeg i min 7.uke og smertene begynner å avta noe - heldigvis [:D]
Var hos lege for en uke siden og alt ser normalt ut!
Så du kan nok bare slappe helt av [;)]
 
ORIGINAL: jomfruen83

har mensmerter jeg også...men varer ikke så lenge.



Varte ganske lenge for meg, da.. men er som sagt ikke farlig og veldig vanlig..
kontakt gjerne jordmor om du er nervøs[;)]
 
Har lest litt i arkivet [:D] Jeg har også bittelitt menssmerter av og til. Det "strammer" litt i livmoren. Ble roligere jeg også nå når jeg leste dette. Så alle dere som er bekymret!!: LES alle disse svarene, det beroliget ihvertfall meg.....


Søndagshilsen fra rosenjenta [:)]
 
Tickeren din er visst feil, hvis du er fem uker på vei nå. Den viser jo ni uker!
 
Mente Mille sin ticker altså
 
Hei Labben.

Tickerne går hele tiden, denne saken var tatt opp for lenge siden. Jeg som skrev ett nytt innlegg og dermed var det på førstesiden igjen [:)]
 
jeg hadde også det i begynnelsen så spurte jeg jordmoren hva det kunne være og hun sa at det var rett og slett barnet som strakk seg. [;)]
 
er det normalt å svi i magen?[&:]jeg gjør det av å til...
 
Da jeg var i 5. og 6. uke, og ellers litt senere uti hadde jeg mye vondt i magen, spesielt ved et par tilfeller- da hadde jeg feber og skikkelige kramper i magen! ..men ingen blødninger..samt at jeg tok en gravitest like etter, så alt sku jo være i orden [8|] Legen konstaterte i hvert fall en livmor som hadde vokst [:D]
 
å så lurte jeg på en ting..er nokså ny her så vet ikke hvordan jeg gjør alt her[:)] men hvordan får dere sånne tegninger hvor det står hvor langt dere er på vei som de fleste har...å hvordan lager jeg et nytt tema om det er noe jeg lurer på ??[:)][:)]
 
ORIGINAL: latsiboff

å så lurte jeg på en ting..er nokså ny her så vet ikke hvordan jeg gjør alt her[:)] men hvordan får dere sånne tegninger hvor det står hvor langt dere er på vei som de fleste har...å hvordan lager jeg et nytt tema om det er noe jeg lurer på ??[:)][:)]



hvis du år på test sida så står det en forklaring på hvordan du gjør det der!jeg skjønte mer når jeg leste den ihvertfall![:)]
 
takk takk[;)]
 
Du bare trykker på tickern til non (den du spurte etter), så kommer du direkte inn til ei side der. Du finner bra forklaring på TESTforumet :-) der kan du oxo prøve å legge ut tickers, bilder etc ..

Hvis du vil skrive ny sak går du bare inn på det forumet du vil skrive i feks dette: klikk nesten øverst til venstre på siden NEW POST- så fyller du inn tittel og resten. Men som sagt finner du uta det meste du lurer på av sånt i TESTforumet, lykke til [:)]
 
Back
Topp