Vandrepakken er motatt og snart på vei til Mamma til 3 nå

ORIGINAL: mammadiana

ORIGINAL: smash

ORIGINAL: samt

ORIGINAL: Nikki!

ORIGINAL: mammadiana

Men jeg fikk beskjed fra Thealita at pakken har falt en del i verdi. Var mye rester og ødelagte ark i pakken hun fikk.
Alle vet at pakken ikke skal synke, så hvis dette fortsetter må dere betale en egenandel til meg hele gjengen!


det er jo dette du skal se når du får bilder av alle sammen[:)].. så det er der din jobb er og ikke godkjenne et bytte om du ikke syns det ser ok ut.. er jo kjipt for oss å skulle betale når du er den som godkjenner byttet...
jeg sier ifra på mine vandrepakker om jeg ikke syns bytte er ok og de må finne noe annet..[:)]
litt vanskelig å se at et ark er ødelagt da,men rester og sånn skal jo komme fram på bilde..


sign[:)]

jeg ville iallefall dette vil være utroligt sjipt feks hvis jeg ikke finner noe jeg vil ha i pakken så skal jeg måtte betale ikke bare frakta videre men også egenandel til deg[8|]
eller hvis jeg finner noe jeg liker at jeg da må legge oppi noe av en høyere verdi for at jeg skal slippe egenandelen???

uff nå virka jeg sikkert veldig sjiip ..






Den egenandelen er kun hvis pakka forsvinner... Og det er din oppgave mammadiana å godkjenne...



Ja jeg vet. Har nå sjekket innboksen og de bildene jeg har fått av pakken. Jeg tror Thealita har sett på feil pakke. For pakken er ikke synket i verdi som jeg kan se.Og pakken har bare vært hos 2 personer før hun, og begge har algt oppi fine ting:) Så pakken er ikke synket i verdi jenter. Men hvordan ligger det an? Er pakken sendt videre?

 
 
 
 
 
 
 
Så bra å høre[:D][:D][:D]
Håper du ender opp med masse fint mammadiana[:D]
 
ORIGINAL: mammadiana

Tenkte jeg kunne starte en vandrepakke siden det er så populært for tiden. Så da er det bare å melde seg på. Tenkte vi kunne vært rundt 6 stk

Da er pakken lever på postkontoret. Håper at Taranitas øyenstener får den snart:)

Dette ble tatt ut hos Taranitas øyenstener:




Rekkefølge på pakken:

1) Taranitas øyenstener - fått og sendt videre
2) Smash - fått og sendt videre
3) Thealita - fått og endelig sendt videre
4) Samt - venter spendt på pakke
5) Januar baby - venter på pakke
6) Mamma til 3 nå - venter på pakke
7) Nikki! - venter på pakke
 
Jeg fikk pm fra Thealita idag. Hun hadde sendt pakken videre og reinte med den skulle komme frem snart. Så da håper jeg neste mann (dame) ikke venter like lenge med å sende pakken videre
 
nei skal gå ganske sjapt å sende den videre når jeg får den[:)]
 
ligger konvolutt klar her med navn og adresse til neste mann så den sendes så fort pakken er mottatt her og jeg har tatt ut noe og lagt i noe[:)]
 
tar selvsakt bilde[:)]
 
ORIGINAL: samt

nei skal gå ganske sjapt å sende den videre når jeg får den[:)]

ligger konvolutt klar her med navn og adresse til neste mann så den sendes så fort pakken er mottatt her og jeg har tatt ut noe og lagt i noe[:)]

tar selvsakt bilde[:)]


Har jeg sendt deg navn og adr til neste mann allerde?
 
ORIGINAL: mammadiana

ORIGINAL: samt

nei skal gå ganske sjapt å sende den videre når jeg får den[:)]

ligger konvolutt klar her med navn og adresse til neste mann så den sendes så fort pakken er mottatt her og jeg har tatt ut noe og lagt i noe[:)]

tar selvsakt bilde[:)]


Har jeg sendt deg navn og adr til neste mann allerde?

 
nei du har ikke det men jeg har adressen hennes inne på innboksen min[;)]
 
det er jeg som har adressene til de som vil være med på bursdagstråden[:)]
 
da var pakken mottat og jeg har tatt ut det jeg vil ha og lagt oppi noe[:)]
 
nå er det bare å vente på godkjennelse så er den straks på vei til januar_baby[:)]
 
Så bra at denne var i gang igjen[:D]
 
så gøy, da må jeg kanskje kjøpe konvolutter(lærer meg aldri hvordan det skrives:P) Hvordan skal jeg bruke? sånn med bobleplast som e ferdigfrankert til 49kr eller? 
 
ORIGINAL: Nikki!

JG KJØPER  smart til 40 kr og taper godt

 
 
 
 
Jeg å.
Har kjøpt boblekonvoutt et par ganger å.
 
Back
Topp