Valentines day

M

Moderator Tonje

Guest
I februar er det mange som feirer Valentines day. Hva gjør dere? Synes dere Valentines day er koselig eller er det noe dere ikke bryr dere om?
 
Bryr meg null og niks. Om man ikke greier å vise hverandre oppmerksomhet de andre dagene i året, ser jeg ikke helt vitsen i at man skal gjøre det den datoen heller.
 
For meg inngår det i rekken av amerikanske tulleskikker hypet opp av markedsstanden. Så nei, det blir overhodet ikke markert her i gården ;)
 
Vi er mer opptatt av at det ikke trenger å være en spesiell dag for å gi hverandre oppmerksomhet.
Alle feiringer og merkedager er "hypet opp" av handelsstanden, fordi det funker. Jeg føler ikke at jeg taper noe om jeg kjøper blomster til mannen min den dagen, eller at det betyr noe mindre, men vi gjør ikke noe ut av akkurat den dagen.
 
Vi drar ut og spiser om vi har mulighet, og prøver å være litt ekstra kos med hverandre, men noe stort og blomstrete er det ikke.. mest fordi jeg ikke tåler blomster uansett :wacky:
Kanskje det blir en tur på kondomeriet, det liker vi :hilarious:
 
Jeg prøver å mane til litt avslappet feiring, mens typen har en tendens til å ta litt av med gaver og greier.

I år håper og tror jeg det blir blomster, lage noe godt hjemme og kanskje kline litt på sofaen etter mini er i seng :D
 
Vi spiser gjerne en finere middag, og gir hverandre en liten oppmerksomhet på denne dagen[emoji173]️
 
Næh, det er en vanlig dag her i huset [emoji4] vi viser kjærlighet til hverandre 365 dager i året, så den dagen er ikke spesiell [emoji12]
 
Vi spiser litt god mat, og mannen kjøper av og til blomster og sjokolade. Ikke viktig for noen av oss, men hyggelig likevel. For meg er det viktigere å markere mors- og farsdag så det gjør vi.
 
Vi bruker den dagen som en ekstra unnskyldning for å gå ut og spise :)
 
Har gitt opp gitt:p vi ble sammen en uke før Valentins, har vært på oul med den første på den dagen. Blir gledelig overrasket hvis jeg får en liten oppmerksomhet, vi får prøve med ingen forventninger i år:p sånn egentlig synes jeg at man skal være gode mot hverandre hver dag og sånne dager er litt tullete men "jeg vil også!!":shifty::hilarious:
 
Egentlig aldri brydd meg om den dagen, er for meg en helt vanlig dag :happy: Hadde jeg fått eks blomster så hadde det vært hyggelig ; men er ikke et must for å si det sånn:p
 
Vi feirer den selv om vi klarer å vise kjærlighet til hverandre resten av året også
 
Igrunnen ikke noe særlig etter vi fikk barn.

I år jobber mannen, kom hjem og jobber videre hjemmefra fordi vi har ei med omgangssyken. ...
 
Back
Topp