Vaksinering?

Er vaksinert, og tok påfyll i 2015 :) Skal følge vaksinasjonsprogrammet tenker jeg. Kjenner jeg er litt skeptisk til den nye vaksina. Men ender nok med å ta den og tipper jeg
 
Ja til vaksiner, til meg og mine. Har tatt booster en gang, neste blir i 2020. Tenker å fikse hpv-vaksine til både meg og mannen etter graviditeten. Jeg har hatt celleforandringer, er konisert, men er hpv-negativ nå. Vet ikke hvilken type jeg evt hadde før. Tenker å få tak i Gardasil-9, ettrsom den beskytter mot flest typer hpv. Jeg får ikke dekket noe, men jeg synes det er verdt det.
 
Er vaksinert, og tok påfyll i 2015 :) Skal følge vaksinasjonsprogrammet tenker jeg. Kjenner jeg er litt skeptisk til den nye vaksina. Men ender nok med å ta den og tipper jeg
Hpv?
Jeg tenker ta den selv først nå.. Tenker det er greiere jeg tester den først.. Før dattera mi får den.
 
Ja til vaksiner, til meg og mine. Har tatt booster en gang, neste blir i 2020. Tenker å fikse hpv-vaksine til både meg og mannen etter graviditeten. Jeg har hatt celleforandringer, er konisert, men er hpv-negativ nå. Vet ikke hvilken type jeg evt hadde før. Tenker å få tak i Gardasil-9, ettrsom den beskytter mot flest typer hpv. Jeg får ikke dekket noe, men jeg synes det er verdt det.
Jeg er glad jeg får dekka hpv-vaksina.. Synes det er et veldig bra tilbud!
 
Ja den og rota egentlig. Kan man ta den under amming?
Hpv kan taes under amming, ja.
Rota tok verken jeg eller mi som lita.. Så.. Er selvsagt skeptisk til noe jeg ikke har tatt selv [emoji28]
Men, det er vel bare noe de får i munnen, så tenker det går bra.
 
Hpv kan taes under amming, ja.
Rota tok verken jeg eller mi som lita.. Så.. Er selvsagt skeptisk til noe jeg ikke har tatt selv [emoji28]
Men, det er vel bare noe de får i munnen, så tenker det går bra.

Åå der visste jeg ikke. Man får vel lese seg litt opp på den :)
 
følger vaksinasjonsprogrammet på baby, ja.
Men er skeptisk til de nye vaksinene som plopper opp.

Jeg er ikke vaksinert siden BCG i 7.klasse
 
Er vaksinert og skal vaksinere.
Har ikke vært flink på revaksinasjon, så det må jeg sjekke ut!
 
Back
Topp