Vaksine eller ikke?

Ja, det bør de. Flokkimmunitet er viktig for de få som ikke kan ta vaksiner. Lille skal følge programmet! [emoji106][emoji4]
 
Så lenge det ikke er noen medisinske grunner for at babyene ikke kan få vaksinene, så ser jeg ingen grunn til å la være å vaksinere.
 
Ser på det som en selvfølge!
 
En selvfølge så lenge det ikke er medisinske årsaker til ikke å ta vaksinene..
 
Selvfølgelig!
Storesøster fikk kun én dose med rotavirusvaksinen pga kraftige bivirkninger.
Så håper lillebror kan få begge! :)
 
Vaksine, alle som kan vaksineres burde gjøre det. For å skåne de syke som ikke kan ta vaksine.
 
Skulle si det samme som de over her - man vaksinerer ikke kun for eget barn som kanskje fint hadde taklet sykdommen. Her burde det ikke være lov å være egoistisk! Tenk på de som er så svake at de ikke tåler vaksinen engang. Og de sykdommene som nesten var utryddet som plutselig har kommet tilbake igjen.. nei, selvfølgelig skal lillegutt vaksineres! :)
 
Selvfølgelig skal hun vaksineres. Og hurra for at hep b har kommet med også, sammen med rota og hpv. Eneste dumme er at tbc er fjernet, har egentlig lyst at mine skal få den vaksinen også, så skal snakke med helsesøster om det etterhvert.
 
Selvfølgelig følger vi vaksinasjonsprogrammet. Eldste på fem er i tillegg vaksinert for tuberkulose, rabies og en haug med andre ting fordi vi bodde en periode i Asia, men mannen synes det er litt overkill å gi tb-vaksine til de to yngste så lenge vi bor i Norge. Jeg har lyst at de også får den så lenge vi voksne og eldste har vaksinen (mye lettere om hele familien er noenlunde likt vaksinert) og sykdommen er litt på frammarsj, men foreløpig avventer vi.
 
Back
Topp