Vaginakuler som knipetrening

S

Solskinn24

Guest
Jeg er så ufattelig dårlig til å huske på knipeøvelser og synes det nærmest er ubehagelig. Har såvidt tatt en eneste en siden fødsel for en måned siden. Fikk foreslått vaginakuler for å klare disse knipeøvelsene hver dag.
Har du prøvd? Funker det? Hvordan fungerer disse kulene? Og hvordan kjennes det ut? Og kan man bruke de ute, i en vanlig hverdag?
Er jo helt supert om det hjelper meg i å huske på å knipe, men har absolutt ingen erfaring med vaginakuler.
 
Du må nok vente litt til før du bruker det. Sex og alt sånn er anbefalt å vente litt med pga infeksjons fare.
De kan brukes når du føler for det. Men de kan gi nytelse så tenkt litt over hvor man bruker det og prøv hjemme først. Noen er verre enn andre. Men ang om det fungerer aner jeg ikke. Her føltes der ut som om alt skulle dette ut etter hver fødsel så husket å knipe.
 
Sett heller på en alarm for deg selv, eller gjør det mens du pusser tenner morgen og kveld f.eks.
Eller finn en sang du liker, som du kan høre på mens du kniper.
Det er ikke nødvendig med noe "ekstrautstyr" for å knipe. ;)
 
Jeg fikk lånt et apparat hos urolog som sender elektriske impulser. Anbefales!! Den hjalp meg masse siden jeg knep feil. Brukte den hver kveld før leggetid. Så litt komisk ut med ledninger stikkende ut av trusa, men med en badekåpe på så ser ingen det ;)
Fikk lånt apparatet gratis i 6 mnd.
 
Hei.

Jeg var mye plaget med urinveisinfeksjon en periode og hadde veldig vanskelig for å både få til knipingen riktig og huske på det.

Jeg kjøpte meg da vaginakuler, kjøpte et sett jeg fant på kondomeriet faktisk, rimelig pris. (Ikke av typen som gir noe særlig med nytelse, følte ingenting ved å ha de der) To små metall kuler som fungerer som noen slags vekter. Jeg brukte bare den ene. Jeg brukte den stort sett hjemme når jeg holdt på å vaske og styre og da jobbet kroppen med «knipeøvelser» for å holde den kulen der. Og etter en liten stund falt denne kulen ut av seg selv når musklene slappet av/ ikke klarte knipe mer. Men det var ikke noe problem å fjerne den før heller.

Etterhvert gikk det lengre og lengre tid før den falt ut av seg selv. Og etter en stund kan man gå over til å bruke to kuler/vekter. Det funket veldig bra for meg og jeg har faktisk ikke vært noe plaget med urinveisinfeksjon siden.

En pluss var faktisk også at sex ble faktisk bedre etterpå for min del:) sikkert fordi bekkenbun musklene ble sterkere og dermed ble også orgasme sterkere:)

Jeg brukte de ikke når jeg var ute på ærend, men det går sikkert fint det også. Men tror jeg ville testet de en stund hjemme og bli vant til det før jeg hadde gått med de ute.
 
Back
Topp