Vært til frisøren..

Bruker rundt 2000kr på frisør hver 6 uke! Unn deg selv dette. Du virker jo ikke som du er typen som sløser, så du fortjener absolutt å få litt egenpleie/egentid :happy:
 
Bruker rundt 2000kr på frisør hver 6 uke! Unn deg selv dette. Du virker jo ikke som du er typen som sløser, så du fortjener absolutt å få litt egenpleie/egentid :happy:
Må bare venne meg til d tror jeg:) for jeg nekter å se ut som et takras selv om jeg venter barn nr 4:p
 
Syns ikke 2200 er så ille når du deler det på antall timer du satt i stolen. Det er klart det er mye penger, men hvis du er fornøyd så sier jeg: nyt det :)

Jeg fikk farga håret mitt til venninnepris (1400) og ble IKKE fornøyd. Det skulle være ombre, men ble tetris-hakk over hele håret. Da turte jeg ikke annet enn å gå til noen av de dyrere frisører for å få rettet opp. Der kosta det 2500 å få retta det opp, og jeg må gjøre det en gang til for at det skal bli ordentlig bra og naturlig. Dvs en billig frisørtime på 1400 kostet meg brått 6400!!! Så når jeg har retta det opp for andre gang nå så kommer jeg til å bare la det gro og ikke farge det på lenge. Min egen bunnfarge, så heldigvis er det mulig... Poenget mitt er at hvis du er fornøyd så sett pris på det :) Mange der ute som lager sjakkbrett og tetrisspill oppå hodene til folk (ja har opplevd begge)
 
Syns ikke 2200 er så ille når du deler det på antall timer du satt i stolen. Det er klart det er mye penger, men hvis du er fornøyd så sier jeg: nyt det :)

Jeg fikk farga håret mitt til venninnepris (1400) og ble IKKE fornøyd. Det skulle være ombre, men ble tetris-hakk over hele håret. Da turte jeg ikke annet enn å gå til noen av de dyrere frisører for å få rettet opp. Der kosta det 2500 å få retta det opp, og jeg må gjøre det en gang til for at det skal bli ordentlig bra og naturlig. Dvs en billig frisørtime på 1400 kostet meg brått 6400!!! Så når jeg har retta det opp for andre gang nå så kommer jeg til å bare la det gro og ikke farge det på lenge. Min egen bunnfarge, så heldigvis er det mulig... Poenget mitt er at hvis du er fornøyd så sett pris på det :) Mange der ute som lager sjakkbrett og tetrisspill oppå hodene til folk (ja har opplevd begge)
Oi,du var max uheldig da! Er fornøyd ja,men håret har blitt veldig tørt,så må bare finne en god kur eller ordentlig shampo&balsam tenker jeg så blir d bra:)
 
Innimellom MÅ man faktisk kunne bruke litt penger på seg selv UTEN å ha dårlig samvittighet.... Det er veldig viktig å gjøre litt ting for seg selv som gjør at en føler seg bra, og får litt selvtillit.... Det kan være å fikse håret, ordne negler, eller kjøpe seg noen nye, fine klær.... :) selv handla jeg klær for over 3000 Kr i helga, det er det ikke ofte jeg gjør for å si det mildt.... Men nå var nesten alt jeg hadde gammelt, slitt eller så passa det ikke... Og jeg føler meg mye gladere. Først begynte jeg å få litt dårlig samvittighet fordi noen av plaggene var veldig dyre.... MEN det var klær som var helt meg, og som jeg kommer til å bruke masse... Det hadde vært verre å gå i salgsfella, kjøpe billige ting som en liker sånn passe, men som aldri blir brukt.... Akkurat som at det er bedre å investere i en bra, men kanskje litt dyr frisør enn å gå til en billig frisør hvor du blir misfornøyd....
Nå er det viktig å ta vare på seg selv :)
 
Jeg var til frisøren og farget håret mitt i dag,noe jeg hadde gledet meg til lenge siden jeg så og si aldri bruker penger på meg selv,og håret trengte det sårt etter mange år med farging hjemme. Klipte det i forrige uke,så slo virkelig på stortromma no. Satte meg i stolen kl 11, først ble håret bleika,så ble det helfarga og tilslutt ble det satt i striper..jeg ble ferdig 15.30,og da jeg skulle betale fikk jeg stallsjokk...det ble kostende svimlende 2200kr!! Jeg ble fornøyd ja,men om det var verdt så mye penger er jeg mer usikker på..har aldri brukt så mye penger på meg selv,og fikk dårlig samvittighet. På ei uke har jeg brukt 3000kr på håret mitt!! Nå tenker jeg på alt jeg kunna ha kjøpt til barna,huset,babyen osv for di pengene..ahrg....:S

Hvis du tenker på timeprisen her,pluss produktene som blir brukt,så er det ikke så dyrt;) å hvis du sjelden gjør dette,så hadde jeg ikke tenkt på hva du kunne kjøpt til noen andre,viktig å unne seg selv litt "luksus" også innimellom:):)
 
Back
Topp