Vært på gyn pol på kontroll idag

Zherena

Glad i forumet
Snakka først med han som undersøkte meg forrige uke og satte igang alt dette og så inn å ta UL av nyrene... Det er fremdeles væskeansamling i nyra og smertene er som de var før jeg fikk stenten... Skal tilbake på UL den 6 des når vi skal på veksestimering og da sjekker de nyrene samtidig for å se om det blir mer væske i den. De sa at hvis smertene blir verre må jeg si fra med en gang og det blir satt inn dren, hvis ikke så får vi bare se hvordan det går. Får ikke lov å ligge på høyre side å det kan jo bli morsomt i løpet av natta hehe... 
Men i verste fall så blir det februar baby på oss og jeg blir satt igang i uke 37. Det ser ut til at det er en veldig stor sannsynlighet for det så da kan det se ut til at det er 11 uker igjen før vi får se lille gullet vårt...
 
Gå nå bare ikke å pin deg gjennom smertene om de blir verre. Kjempebra de følger deg godt opp og håper virkelig du slipper dren i det lengste :D
Og det er jo slettes ikke ille å plutselig ha bare 11 uker igjen til dere få se skatten :D
 
Nei jeg skal ikke det, men prøver å holde ut i det lengste... 
Det er snakk om at jeg blir rimelig "hemma" når jeg skal ta meg av sønnen min med drenet og urinposen så derfor håper jeg at jeg slipper...
Men det hadde ikke gjort noe å fått sett tulla om 11 uker da istede for 14 hihi ;) 
Vi får tett oppfølging resten av svangerskapet pga av nyra og godt er det :)
 
Back
Topp