Vært hos legen

Jeatrina

Blir kjent med forumet
Da har jeg vært hos legen idag da jeg har hatt smerter i høyre side av magen. Legen kunne ikke si hva dette kunde være. Tok noen prøver å slik da. Måtte gi to urinprøver, noe som ikke var lett. Hater å tisse på bestilling, går liksom ikke. Hun kunne se noe på urinen, så hun måtte dyrke det å se. Så får vente på svar. Fikk også henvisning til gyn og få UL, for å se at alt er bra og for å berolige meg. Det blev jeg glad for. Så skal dit i neste uke. Skal bli spennende å se om det er et lite bankende hjerte der, HÅPER HÅPER. Gubben ville å bli med, noen flere som hatt med seg gubben på tidlig UL?
Det eneste som jeg gruer meg litt til nå er å fortelle sjefen på jobben min at jeg må ha noen times fri den dagen. Begynner ny jobb den 1 august og skal på UL den 4, sikker ikke populært å ta litt fri så tidlig. Men vil virkelig ikke utsette den UL timen. Skal jo ikke fortelle noe på nye jobben enda liksom. Så vet ikke hva jeg skal si jeg skal. Hm mange tanker i hue mitt nå.
Idag da jeg sto opp så var jeg så kvalm at jeg nesten trudde jeg skulle dø å svimmel, uff liker det ikke. Holdt på å besvime hos legen. Men kaster da ikke opp enda, skal jo være glad for det da. Ja ja får vel ta disse symptomene som de kommer.
Ha en fin dag alle sammen.

 
Går sikkert greit med litt fri den dagen! Lykke til da. Ha en fin dag :-)
 
Du får si at du skal innom sykehuset og ta noen prøver som har liggi på vent lenge, og ikke fått den før nå. Bare opplys om dette på første eller 2 arbeidsdag, så sjefen kan forberede seg:)
Det skal nok gå...
 
Tror nok gubben hadde blitt rimelig fornærma om jeg hadde dratt på ul uten han.....;-)
 


Syrine skrev:
Tror nok gubben hadde blitt rimelig fornærma om jeg hadde dratt på ul uten han.....;-)


Gubben min liker ikke innvendige UL hehe det kalrer han ikke å se på
 
Det kan jo bare vær noen forhøyet verdier da i urinen, sikker protein eller logocytter eller hvordan det skrives, det var jeg alltid plaga med da jeg gikk gravid sist.
Kan jo bare vær at livmora di strekker seg sånn da? Er du 1gangs fødende?
Dette kommer til å gå bra! Jobben er ikke noe å tenke på, det er bare si du hadde en legetime som du må på for blablabla... Eller leg på en hvit løgn, en eller 2timer forsinka går nåkk helt fint.

God bedring <3
 
heia... dette går nok bra :) jeg har hatt kronisk urinveis infeksjon med alle mine 4 tideligere svangerskap. kvalmen er helt jævli her også. orker nesten ikke sol lys eller lukter. og som jeg har sagt så verker livmoren en del i starten når den streeeeeker seg ut øve he he.... er ikke noe særlig å være bekymret uansett... greit og få dette sjekket og heller kunne slappe av og nyte svangerskapet. mannen skal også bli med på ul 3 august. da er jeg ca 7+3...
 
Det går nok bra!
Jeg skal også starte ny jobb straks og må be om fri 1 dag pga det ene barnet vårt skal ha en liten operasjon og 1 for jm og legetime,men sånn er det når en har barn,jeg har ikke dårlig samvittighet for og spør,sånn er det når en har familie og ellers,de forstår deg nok på jobben,du får si at du skal til tannlege eller noe  Lykke til på tidlig ul,min mann skal også være med når vi skal på det,går nok så bra så.
 
Takk for all støtte, dere er så snille. Gubben blir med da han så gjerne vil være med i alt som har med lille spiren å gjøre. Han var med på alt med nr 1 også. Er godt å ha han med som støtte.

Igår var kvalmen helt jævli utover dagen, klarte ikke gjøre noe. Idag er det litt bedre men langt fra bra. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har sea band men de hjelper ikke. Spiste litt opp skjært eple igår, det var godt. Men ikke noe hjelper mot kvalme. Spiser tørre kjeks og drikker farris. Så vet ikke hva jeg skal gjøre, nesten så jeg snart sender gubben til å prøve å få tak i ingefær (om dette nå hjelper) Var ikke så kvalm under første svangerskapet. Kvalm var jeg jo men ikke på denne måten. Uff liker ikke å klage så masse, vil jo bare nyte graviditeten.

Som jeg sa til legen igår, man kunne tru at jeg ikke vært gravid før. Men da jeg var gravid med nr 1 hadde jeg ikke en tanke på at noe kunne gå galt, det  var liksom en selvfølge at alt skulle gå bra. Men nå er det helt tvert om her, bekymrer meg for alt.

Alle plagene jeg har er sikkert normale å alt er bra, må bare prøve å tenke positivt.

Da jeg skal på UL er jeg 6+6 uker på vei, hva kan man egentlig se da? Var bare på den UL i uke 19 sist og en i uke 31 da jeg holdt på å føde for tidlig. Har aldri gjort innvendig UL er det ekkelt? Gjør det vondt? Har hørt det skal være veldig ubehaglig.

Nei uff jeg skriver så masse at dere sikkert ikke orker lese dette engang. Unnskyld, er bare så greit å ha dere her inne å lufte tankene mine med.
 


Jeatrina skrev:


Da jeg skal på UL er jeg 6+6 uker på vei, hva kan man egentlig se da?

Jeg var på UL 6+5, da så jeg en liten spire med plommesek ved siden av, og et bankende hjerte!
 
Back
Topp