Vært hos jordmor i dag...

Mie

Flørter med forumet
I dag er jeg 37+1 og har vært hos jordmor. Hodet er festet og veldig langt ned i bekkenet. Det første hun la merke til da jeg kom inn var at magen hadde sunket og lå meget lavt. Da jeg fortalte om sterke og vonde kynnere, mye nedpress og stikkinger ba hun meg skynde meg å pakke fødebaggen! Har liksom tenkt at det fortsatt er lenge til fødsel. Har jo til og med en dag igjen på jobb før jeg går ut i permisjon.... Hun ville ikke sjekke modning, men forberedte meg på at det kanskje ikke er så lenge igjen.
 
Oi, så spennende! :)
Er ikke dette din tredje? Eller husker jeg feil nå...? :p
Da kan jo alt skje snart da jo.. ;-)
 
Oi, så spennende! :)
Er ikke dette din tredje? Eller husker jeg feil nå...? :p
Da kan jo alt skje snart da jo.. ;-)

Dette er nr. 3 ja. Nr. 1 kom 4 dager før termin og nr. 2 kom 7 dager etter termin, så jeg hat liksom trodd at det er en stund til fødselen. Men så har jeg ikke hatt så mye nedpress, kynnere og stikkinger de to andre gangene da....
 
I dag er jeg 37+1 og har vært hos jordmor. Hodet er festet og veldig langt ned i bekkenet. Det første hun la merke til da jeg kom inn var at magen hadde sunket og lå meget lavt. Da jeg fortalte om sterke og vonde kynnere, mye nedpress og stikkinger ba hun meg skynde meg å pakke fødebaggen! Har liksom tenkt at det fortsatt er lenge til fødsel. Har jo til og med en dag igjen på jobb før jeg går ut i permisjon.... Hun ville ikke sjekke modning, men forberedte meg på at det kanskje ikke er så lenge igjen.
Spennende!! Vi er like langt på vei, og har også vært på kontroll i dag. Ble ikke sjekket for modning jeg heller, men mine vondter var nok også modning mente hun. Tvi tvi! Jeg vil helst ikke gå ut tiden (mtp str på baby) siden han ligger i seteleie, så fødselen kan bare starte når som helst.. Lykke til og tvi tvi!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: Mie
Lurt å ha bagen klar. Jeg brukte en evighet på å stå opp og komme meg ut med at jeg hadde rier som varte i ett minutt hver 2-3 minutt, hvis jeg måtte ha pakket en bag i tillegg så hadde jeg aldri kommet meg frem :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp