Vært bekymret lenge

Carolin123

Forelsket i forumet
Hei jenter.Skal være 10 uker nå men hadde så godt som ingen symtomer av svangerskap frem til no. Men har tidliger tatt 3 tester som viste positiv å vært på UL å såg et lite hjete som banka i uke 7/8. Men som sagt så har d vært så godt som symtomfri så langt med kun noen ganger brekninger på morgen å matlyst. Vet ikke om det har å gjøre med at d er 3 svangerskapet å er så tett? Har ikke vært  kjempe dårlig i de 2 tidliger svangerskapene heller men hadde da iallefall litt flere symptomer.Har ikke legetime før 22 August så synnes det er forferdelig å gå å vente slik.Tia går så sakte åså begynner æ å lure om æ kanskje har en MA. Har vært heldig å ikke hatt noen aborter tidliger, ikke har æ hatt noen smerter eller blødning heller men er bare så bekymret pga ingen symtomer å fordi æ tok en sterk antibiotikakur i uke 4/5 uten å vite at æ var gravid da. Håper æ få henvisning til tidlig UL når æ skal til legen å håper at alt er vel med den lille spiren. 
Uff...dette blei lang...men måte bare endelig få det ut.
 
uff du får forklare situasjonen din til legen og håpe han henviser deg til ul. Ellers ville jeg gått å fått en privat. Ikke bra å gå sånn å være bekymret heller. Ønsker deg lykke til i håper alt er bra med spiren din. Satser på at du bare er heldig og slipper unna de verste symptomene..
 


MiniMoi skrev:
uff du får forklare situasjonen din til legen og håpe han henviser deg til ul. Ellers ville jeg gått å fått en privat. Ikke bra å gå sånn å være bekymret heller. Ønsker deg lykke til i håper alt er bra med spiren din. Satser på at du bare er heldig og slipper unna de verste symptomene..


Signerer denne! Gå privat. Jeg gjorde det, og fikk time på dagen. Da får du svar, også slipper du bekymringene.
 
Takk jenter . Ja æ få forklare til legen vist ikke blir det privat. Håper æ er bare heldig som få slipp unna ja.
 
det er ikke noe særlig og gå og bekymre seg, er jo en tid som skal nytes. virker egentlig ikke som du har noen grunn til det heller. jeg har tatt flere antibiotika kurer under svangerskap da det har vært nødvendig. også tatt meg en fest før jeg viste jeg var gravid, men da hadde du merket det før om det hadde spilt inn på den lille :) tror du nok kan ta det helt med ro, spesielt siden du før har hatt det problemfritt... :)
 
Vet du? Da jeg ble gravid med nr to var førstemann bare ti mnd. Og jeg fikk INGEN symptomer. Det har rett og slett med at kroppen enda var i gravidmodus. Og din nr to og tre blir jo enda tettere, så jeg vil tippe det kun handler om at kroppen din er i modus fra sist gang du var gravid.
Jeg var så utrolig trøtt i 12 uker og kvalm om kvelden med nr en. Merket ikke trøtthet engang med nr to. Nå er det tre år siden nr to kom så nå er kroppen ikke i modus. er kjempedårlig, trøtt og har voksesmerter i livmoren daglig. Tror du kan ta det med ro :) Dersom bekymringen tar helt overhånd så møt på laben og be de sjekke hcg nivå. Da vil de jo se om det stiger.
 
jeg er iu uke 10 nå og da jeg fant det ut var jeg allerede 6-7 uker på vei! jeg har nemlig ingen symptomer heller, var småkvalm en dag og hatt en del mageknip så ble sendt på tidlig ul på grunn av de, men der var alt bra og barnet var helt perfekt:) vi er nok bare heldig å slippe unna det verste:) ømme pupper kan jeg leve med! men bekymrer meg jeg og når jeg liksom ikkje KJENNER at jeg er gravid, men vi er nok det:) 
 
Må bare hoppe inn her og fortelle at i mine to tidligere svangerskap, så hadde jeg ingen plager bortsett fra litt ømme pupper....min første fikk jeg da jeg var 19 også gikk det 11 år før neste mann var ute.. og de er friske og raske begge to, så jeg tror ikke mangel på svangerskap symptomer er noe å være redd for altså...;)

Men sjekk det opp uansett, er jo ikke noe godt å gå rundt å være bekymret

 
Uff.. dåkker er bare så herlige. TAKK for all den suporten man får fra dåkker. Nesten så æ begynner å grine her æ sitt.emoticon  Føler mæ mye bedre no men skal følge dåkkers råd å få komme mæ på tidlig UL så æ slippe å gå rund å være bekymret når æ egentlig skal nyte svangerskapet.
 
Back
Topp