Være-våken-rekord

Min stammer nok fra russetiden. Da jeg altså sto opp 16. mai og la meg på kvelden 17. mai

Klin edru da.

Jeg trives ikke så godt uten søvn så jeg forsøker meg ikke på slike greier med vilje igjen.
 
Etter keisersnitt i 2016, sto opp mandag 05.00 sovna tirsdag kveld like før midnatt[emoji23]
 
Tror rekorden er 28 timer. Hadde vært på nattevakt uten å ha fått sovet først, og ente opp med å kjøre samboer på legevakten når jeg kom hjem.
 
Det må være når de prøvde å sette igang fødselen. Stod opp 07 tirsdag, fikk stor dose morfin onsdag, men sovna ikke ungen var ute 04 fredag. Da sovnet jeg, og babyen sov i 8 timer i strekk vi begge var utslitte :)
 
Min rekord var fra siste året på VG og da var jeg våken 3,5 døgn. Flere liter kaffe kvar natt, skole på dagtid og skolearbeid på ettermiddagen. Begynte å hallusinere og kollapset en dag jeg kom hjem fra skolen :confused:
 
Må være i forbindelse m fødsel. M nr 1 vsr jeg nemlig våken en hel natt :p å det har jeg aldri vært hverken før eller siden Hoho
 
38 timer. Kjørte hjem (50 mil) etter jobb og satt ved mormors seng de siste timene hun levde.
 
To døgn ca, aldri mer.
 
Tja, rundt ett døgn tenker jeg. Kroppen min må sove og holder seg ikke våken ;)
 
Jeg tror jeg aldri i mitt liv har klart å "døgne" :p alltid sovnet sånn rett før det hadde gått 24 timer :p
 
3 døgn. sov hardt etter det
 
Nesten 3 døgn under fødselen.
 
Min er 4 1/2 døgn pga søvnproblemer. Har slitt med det siden jeg var bare 11 år gammel [emoji854]
 
Back
Topp