Våtservietter

Troikaen

Glad i forumet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
Finner ikke igjen «oppskriften» jeg fikk på hjemmelaga våtservietter. Håper jeg kan få den igjen. :)
 
Den jeg skreiv? Hvis ikke kan jeg jo bare si hvordan jeg lager mine [emoji14]

Sånne tørre kluter (mesoft o.l.), legger de i en matboks som jeg kjøpe på clasern med silikonkant i lokket så det blir tett. Legger de med brette siden mot hverandre slik at de overlapper hverandre som når man stokker en kortstokk, hvert 6-8 lag så spruter jeg over babyolje og heller over kokende vann :)
Helt til slutt moser jeg det sammen så jeg er sikker på at vannet trenger igjennom alle og at det ikke blir for vått, flyter det vann ut av de så legger jeg bare på noen ekstra lag :)
Greit å helle over vannet når det er kokvarmt, for da flyter oljen lettere igjennom :)
 
Den jeg skreiv? Hvis ikke kan jeg jo bare si hvordan jeg lager mine [emoji14]

Sånne tørre kluter (mesoft o.l.), legger de i en matboks som jeg kjøpe på clasern med silikonkant i lokket så det blir tett. Legger de med brette siden mot hverandre slik at de overlapper hverandre som når man stokker en kortstokk, hvert 6-8 lag så spruter jeg over babyolje og heller over kokende vann :)
Helt til slutt moser jeg det sammen så jeg er sikker på at vannet trenger igjennom alle og at det ikke blir for vått, flyter det vann ut av de så legger jeg bare på noen ekstra lag :)
Greit å helle over vannet når det er kokvarmt, for da flyter oljen lettere igjennom :)
Det var din oppskrift ja! Supert, tusen takk. Laget noe som var neeesten som det du skriver nå, ut i fra hukommelsen.
Ble litt for vått, men nesten! Laget en med vanlige kluter til å ha her hjemme da vi ikke har tilgang på vann der stellebordet er og en med tørrkluter til stellebag. Takk! :)
 
Back
Topp