Vårsko

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Noen som har tenkt på hvilke vårsko dere skal kjøpe til de små? Jeg tenker på Ponny eller Superfit, men er litt usikker.. har ikke helt sett hva butikkene har, heller :)
 
Liker de med blomster på fra kavat. Blir enten dem eller hvite fra ecco
 
Ikke planlagt noe! Følger med for inspirasjon :) ho har Nike joggesko, men de er jo ikke vanntette eller noe
 
Må i butikk, vil ikke kjøpe uten at hun prøver dem [emoji4]
er litt der jeg og, har ikke turt det enda siden jeg ikke har helt kontroll på hvordan føttene deres er. MEN.. kjøpte jo støvler til eldste idag :D På øyemål. Passa fint. Men støvler er det ikke så veldig farlig med på 3-4-åringer, da. Så lenge de ikke er veldig trange eller kipper.

Tenkte å stikke innom eurosko, skofus eller shoeday jeg. Eller muligens xxl... se hva de har først.. Noen år har de mye bra på xxl, men ikke hvert år.
 
Ikke planlagt noe! Følger med for inspirasjon :) ho har Nike joggesko, men de er jo ikke vanntette eller noe
Sikkert fine til turer i tørt vær da :) Jeg hadde pumasko med tom og jerry på til eldste :p supersøte. Tror dog ikke jeg får tak i dem lenger.
 
Sikkert fine til turer i tørt vær da :) Jeg hadde pumasko med tom og jerry på til eldste :p supersøte. Tror dog ikke jeg får tak i dem lenger.

Ja, det er de :) veldig lette og gode. Men er jo ikke noe i gjørma i bhg[emoji85] Jeh har funnet vans med toystory på, har såååå lyst på til ho! Men vil gjerne prøve..
 
Ja, det er de :) veldig lette og gode. Men er jo ikke noe i gjørma i bhg[emoji85] Jeh har funnet vans med toystory på, har såååå lyst på til ho! Men vil gjerne prøve..
Nei.. i bhg må det hardere skyts til :p Kjøper bare vanntette, litt høye sko, til bhg.
Lurt å prøve. Mannen min så sko med super friends på, i Sverige... DE fikk han lyst til å kjøpe til dem ja.
 
Nei.. i bhg må det hardere skyts til :p Kjøper bare vanntette, litt høye sko, til bhg.
Lurt å prøve. Mannen min så sko med super friends på, i Sverige... DE fikk han lyst til å kjøpe til dem ja.

Det er nok lurt :p hele plassen ute der er bare ett stort gjørmehull... Nice!
Det er så mye fine sko! Men vi var på Deichman, fant sko i str 20 - de var over 1 cm lenger enn Nike i str 21 :eek:
 
7abeb1a9a25caa4bdaa3c43848d407e2.jpg
 
Back
Topp