Vårsesong parkdress

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Trenger snart en ny parkdress til frøkna da hun har blitt for lang til den gamle :)

Noen som vet når parkdressene kommer i butikk? Fant ikke noe da jeg var i Sverige for et par uker siden.
 
Skulle tru de kom nå snart, det er jo ikke lenger vinterklær i butikkene nå...
 
Jeg har kjøpt 4 stk jeg... i høst [emoji23] men name IT selger soft Shell dresser på tilbud nå.
 
Jeg har kjøpt 2 wheat dresser , handlegaten barn feks har fått inn både name it og div :)
 
Jeg har kjøpt 4 stk jeg... i høst [emoji23] men name IT selger soft Shell dresser på tilbud nå.
4 stk ja. Ser ikke helt behovet fir det her men:p

Har en softshell fra nameit som vi har arvet, men syns den blir litt for smal og lang til frøkna.
 
Hei. Ikke meningen å kuppe tråden, men jeg har fått en dress fra polarn O. pyret som er skalldress, men det er et tynt fleecefôr i den. Sikkert fin til vår høst. Men gutten min er en veldig varm av seg, og jeg tenker at det kunne vært fint med en helt tynn skalldress uten fôr og som puster fint på varme vårdager (som puster bedre enn regntøy).

Tror det må være over 1 år siden jeg var logget på her, men har googlet mye på tynn skalldress uten å bli klokere, og så kom jeg på at i dette forumet er det sikkert hjelp å få :) :)
 
Back
Topp